-Μωρό μου... με γλυκιά φωνή όλο νάζι.
-Όχι!
-Μωράκι μου... Συνέχισε όλο γλύκα, ξέροντας ότι ήδη είχα χάσει το παιχνίδι
-Όχι. Ένα όχι λίγο ποιο σιγά, αυτή την φορά
-Μα κοίτα τον τίτλο και σκέψου το λίγο. Οι δυο μας σε camping δίπλα από την θάλασσα, στην μεγαλύτερη πανσέληνο του χρόνου, δεν ακούγετε τέλειο;
-Τι ημερομηνία πέφτει;
- 10 Αυγούστου αγάπη μου και μπορώ να πάρω άδεια από την Παρασκευή 8 του μηνός μέχρι ως και 17. Έλααααα μωράκι μου θα περάσουμε πολύ όμορφα, Θα δεις!
-Καλά θα το συζητήσω με το Θανάση και ίσως καταφέρω να κλείσω μερικές μέρες και εγώ.
-Γι αυτό σ' αγαπάω μωρό μου δεν μου χαλάς ποτέ χατίρι και αγκαλιάζοντας με μου έδωσε ένα θερμό φιλί στο στόμα.
Ώρες μετά κοιτούσα το διαφημιστικό φυλλάδιο που έγραφε
«Περάστε μερικές μέρες περιπέτειας, ξεγνοιασιάς, χαλάρωσης, ρομαντισμού μέσα στην φύση. Λίγο έξω από την μαγευτική Στούπα της Μεσσηνιακής Μάνη και με ελεύθερη πρόσβαση σε πανέμορφη παραλία. Camping δίπλα στο κύμα. Κατασκήνωση στο φως του φεγγαριού. Ζήστε την εμπειρία!» Με φόντο φωτογραφίες από ένα μαγικό μέρος γεμάτο δέντρα, αρκετά οργανωμένο. Σκηνές παραταγμένες στη σειρά και τον χώρο σε αυτές ιδιαίτερα προσεγμένο ώστε να δένει με το περιβάλλον γύρο του. Θα μπορούσα να κλείσω άνετα μερικές μέρες για αυτό το μέρος σκέφτομαι.
Οι μέρες πέρασαν γρήγορα. Είχαμε αρχίσει και φορτώναμε τις βαλίτσες στο τζιπ. Η Τόνια έτρεχε συνεχώς προσθέτοντας ότι μικροπράγματα τελευταίας στιγμής θυμόταν ιδιαίτερα χαρούμενη, Θα περάσουμε εννέα πολύ όμορφες μέρες έλεγε ξανά και ξανά. Θα έπαιρνα όρκο ότι την άκουγα ορισμένες φορές και να τραγουδάει από μακριά.
Τα πάντα ήταν έτοιμα, η διαδρομή ήταν ευχάριστη, το camping ήταν μπροστά μας. Το είχαμε βρει ευτυχώς αρκετά εύκολα.
Πρώτη εντύπωση από αυτό το απίστευτο μέρος, απερίγραπτη.
Δεν πίστευα αυτό που έβλεπα καθώς κατέβαινα από το τζιπ.
Τα πάντα ήταν τέλεια, είχε ακόμα και δικό του γυμναστήριο. Πρώτη φορά σε κατασκήνωση βλέπετε, κλασικό παιδί της πόλης που αν δεν έχει τέσσερις τοίχους γύρω του, δεν νιώθει ποτέ ασφάλεια.
YOU ARE READING
Ιστορίες τρόμου -κύκλος δεύτερος (2ο μέρος)
Mystery / ThrillerΟι τοποθεσίες που περιγράφονται παρακάτω είναι αληθινές, παρόλα αυτά οι ιστορίες που λαμβάνουν μέρος σε αυτές είναι καθαρά προϊόν φαντασίας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις είναι συμπτωματική. Οι ιστορίες διαβάζονται αποκλειστικά με...