BAB 6

123 5 0
                                    

Aku Kembali !

"Hello qis , kau kat mana ?"
"Aku kat bormas ni . Kau dah sampai sini ke ?"
"Dah . Pagi tadi aku sampai . Aku nak jumpa kau la . Rindu . Hm"
*uwekkk terjelir lidah bila meluahkan kata2 tu*
"Laaa ye ke . Hm apa kata kita jumpa kat mcD ? Alah tempat yang kita selalu lepak dulu ? Tak kan dah lupa ?"
"Yang dekat depan pyramid tu ke ?"
"Bukan kat depan laaaa . Dekat bucu . Hahahahahah"
"Ohh haha . Okay see you soon"

*****

Tak banyak berubah tempat ni . Hm .
Masuk mcD je macam teruja la jugak . Mana tidaknya , dulu nak diikutkan every week kot lepak sini sampai berjam jam . Kini setelah sekian lama aku tinggalkan , kini aku kembali .

Jadi macam biasa aku akan ambik port di bahagian atas dan semestinya di kerusi kusyen . Bawah aircond . Hehehhehe .

Tak lama tu aku nampak sesusuk tubuh yang tak asing lagi untuk aku . Siapa lagi kalau bukan si dia yang cantik kebaboomm tu QISTINA . Dia seolah olah mencari aku . Meskipun dia sudah banyak kali bertentang mata dengan ku . Lalu aku pun melambai kan tangan kepadanya . Tak lama tu sampai la kehadapan aku . Riaksinya bagai kan terkejut . Hahahahahahahhahahaha .

"Wait wait kau ni Ariana ke ?" Soal dia
"Laaa kau ni qis . Ye la . Ni aku ariana . Asal ?" Jawapku sinis .
"Ya Allah aku hampir tak kenal kau tadi . Makin cantik kau sekarang kan . Kurus pun kurus tak gemok macam dulu" katanya bagai tak percaya .
"Hahahahhaha . Sampai bila nak jadi gemok . Sampai bila nak jadi bahan gelak tawakan . So yaaa silalah duduk . Takkan nak berdiri je .

Kami pun berborak borak borak . Aku memilih untuk mendengar sahaja . Sambil qis pula sebok dengan celoteh nya tentang classmate kami dulu . Lepas sorang2 dia cerita kehidupan nya .

SAHABATWhere stories live. Discover now