Lambanın yansıttığı turuncu gölgeli ışığın yanı sıra bir kız beliriverdi.Ağzında o yumuşak sesiyle fısıldadığı şarkısı bir elinde sigara diğer elinde içkisiyle 17 yaşında olan bir kız.Peki bu kız neden bu durumda neden akşam vakti dışarıda savunmasız ve hissiz.
Bence baştan başlayalım.
Sabah uyandığımda gözlerimi zorlayan güneş ışığıyla uyandım.2 gün sonra okula başlıyacağım. Heyecanlı mıyım?Hayır.
En son lise de ettiğim kavgalar yüzünden okuldan alındım ve başka bi okula yazıldım.Annem ve babam ben 4 yaşındayken öldüler ve beni evlatlık alan üvey babam ve onun yeni karısı ile yaşıyorum.Hayatımda rol oynayan tek insan.Her neyse yataktan kalkıp banyoya gittim orda rutin işlerimi halledip aşağıya indim.Babam her zamanki gibi tekli koltuğa oturmuş gazete okuyordu.İçeride ise kahvaltı hazırlayan babamın yeni eşi, o iyi bir kadın tanıdığım kadarıyla, babamı mutlu edeceği kesin.Gerisi beni ilgilendirmez zaten. Babamın yanına gidip kocaman ve ıslak bir öpücük kondurdum yanağına,gülümsedi. -Günaydın kızım.
-Günaydın babacığım.
Babamın yeni karısı Aylin abla mutfaktan çıkıp yanımıza geldi.
-Kahvaltı hazır hadi gelin.
-Tamam hayatım
Mutfağa girdiğimizde babamla altın görmüş gibi gözlerimiz büyüdü. Aylin abla döktürmüş anlaşılan
-Aylin abla döktürmüşsün.
Aylin abla tebessüm edip 'teşekkür ederim' dedi. Kahvaltımızı yaptıktan sonra derine mesaj attım.
-kanka iki saate buluşalım mı?
-bilmiyorum kanka annem evdeki bütün temizlik işlerini bana yıktı.
-tamam ben dışarı çıkıyorum gelmek istersen mesaj atarsın.
Derin den başka arkadaşım olmadığına göre boş boş gezinebilirim sokaklarda odamdan çıkıp aşağı indim babama haber verdikten sonra kapıdan çıktım. Ve evet özgürüm
sahile gidip banklardan birine oturdum. Kulaklıklarımı takıp Adele-Hello dinlemeye başladım. Müzik eşliğinde kendimi uykunun kollarına bıraktım.
----------
Gözlerimi araladığım da hava kararmaya başlamıştı. Banktan kalkıp yürümeye başladım. Bar mı? Düşünebilirim aslında barı dıştan süzdüğümde daha yeni yeni insanların içeriye girmeye başladığını gördüm. Bara doğru ilerleyip içeri girdim. Burnuma dolan sigara ve içki kokusuyla beraber içki almak için barmenlerin olduğu yöne doğru ilerledim. Bir tane bira alıp dışarı yönlendim. Tekrar temiz havayı soludum ve dar sokaklara girip yürümeye başladım. Birayı içtikçe anılarım gözümün önünden geçmeye başlıyordu. İyi değildim. Arada bir mırıldandığım şarkılar ve o dar sokaklarda kendimi sindirdiğim çürümüş kırmızı duvarları kırık birleşik apartmanlar, biramı bitiremeden, sigaramı söndürmeden orada sızdım.
-----------
Gözlerimin kapaklarından içeriye giren güneş ışığıyla ve elimden çekip alınmış bira şişesiyle uyandım. Eyvah!! Ben burda mı uyudum? Babam kafayı yemiştir. Ayağa kalkarken başım döndü ve tekrar olduğum yere sindim güneşimi kapatan uzun boylu benim yaşlarımda bir çocuk önümde durmuş biramdan yudumluyordu.
-O benim.
'Al ' deyip tekrar elime tutuşturdu bira şişesini bitirmişti. Pislik diye mırıldanıp tekrar ayağa kalkmaya çalıştım. Ve bu sefer başardım. Ayağa kalktığımda çocuğun yüzünü tam görebiliyordum. O belirgin yüz hatları esmerliği harikaydı.
- Adın ne senin?
Beni süzdükten sonra sorusuna cevap verdim.
-Gece
-Güzel isim tam senlik
deyip soğuk bir tebessüm yerleştirdi yüzüne
-Senin adın ne?
Boş boş baktıktan sonra cevap vermeye yeltendi.
-Okyanus.
Tek kaşımı kaldırıp baştan aşağı süzdüm ve alaycıl bir gülüş takındım. Aslında yanak içlerimi dişliyordum gülmemek için güzel isimdi açıkçası ama o tipe fazla yumuşak ve anlamlı geliyordu ismi, kaşlarını çatıp bana baktı.
- Ne o beğenemedin mi? Dedi
- Bence güzel isim ama şu tipine uymamış o isim.
- Peki
Biraz daha birbirimizi süzdükten sonra sormak istediği asıl soruyu sordu bana
- Senin gibi bir kızın burda birasıyla uyuya kalması normal mi?
- Hayır sadece yürümek istedim ve dışarı çıktım. Olaylarda böyle sonuçlandı. Dedim
-Anladım. Neyse benim gitmem lazım. Deyip ortadan bir anda kayboldu. Onuda geçtim ben babama ne diyeceğim Derinlerde kaldım mı desem ama aramıştır. Derinde kesin panik yapmıştır. Neyse eve gidince yüksek hayal gücümü kullanarak bişeyler uydururum.Ilk bölümden fazla kısa oldu biliyorum ama daha yeni olduğumuz için elimizden bu kadar geliyor. Umarım beğenirsiniz her bölüm iki hafta içerisinde yayınlanacak ama biz daha yeni olduğumuz için 1 haftada 3 bölüm gelicek