-GO-2

71 11 1
                                    

Multide gece var.

Sabah alarmımım sesiyle uyandım. Bugün okula başlıyacağım yatağımda biraz oyalandıktan sonra kalkmaya karar verdim. Ayağa kalkıp banyoya yol aldım. Banyodaki bütün işlerimi halledip çıktım. Kolejde neyseki serbestti kılık kıyafet ve o günün hesabını babama Nasıl kıvırdım bir ben bilirim. 'Baba derinlere ben 12 gibi gittim seni aramayıda unuttuk. Sahilde uyuya kalmışım ondan' babam saf olduğu için hemen inanıyor bu iyi bişey, üstümü giyinip aşağıya indim babam
- Nerde kaldın kızın hadi geç kalıyoruz. Dedi
-Tamam baba geliyorum.
Elime bir tane elma tutuşturdu ve dış kapıya ilerledim. Babam ben kapıdan çıktığımda motoru çalıştırıyordu bende hemen gidip ön koltuğa yerleştim.
-------
Okula geldiğimizde beyaz ve kahverenginin ağırlıklı olduğu bir bina ve büyük bir bahçeyle karşılaştım. Bence gayet güzeldi. Arabanın içinden okulu biraz daha süzdükten sonra kapıyı açıp dışarı çıktım. Babamla vedalaşıp okula yöneldim. Kimse bana bakmıyordu neyse ki baksalar bile hemen kavga çıkaracak tipten bir insanım. Bina ya girip uzun koridorda yürümeye başladım. Babam birde geç kalıyoruz demişti hani nerde bu insanlar sonunda karşıdan gelen bir kız gördüm.
-Bakar mısın?
-Efendim
-Müdürün odasını tarif eder misin? Ben yeniyim de
Kız beni iyice bir süzdü ve cevap verdi.
-Koridor bitince sağa dön zaten yazıyor orda müdür, müdür yardımcısı filan diye. Dedi
'Teşekkür ederim' diyip tekrar o uzun koridorda yürümeye başladım. Sağa dönüp odayı bulduğumda kapıyı tıklatıp içeri girdim. Müdür 25 yaşında gibi gösteriyordu gençti açıkçası yakışıklı olması gözümden kaçmadı.
-Sen yeni öğrenci Gece Mona olamalısın.
Başımı salladım.
-Sınıfın 11-B bulabilirsin değil mi?
-Tabi ama tarif ederseniz
-A şey evet aşağı kata in 11.sınıflar orda bulursun zaten
-Tamam teşekkür ederim. Diyip kapıyı açıp dışarı çıktım. Koridordan geçip merdivenlerden aşağı kata indim. Koridorda ölüm sessizliğinin olma sebebi herkesin ders işliyor olmasıymış bunu şuan anladım. Bazen çok salak olabiliyorum.
11-B' nin önünde durdum ve etrafa bakındım. Sonra kapıyı tıklatıp sınıfa daldım. Bütün gözler bana bakıyordu, normal ben olsam bende bakarım. Sınıf bana bakarken bende sınıfa bakıyordum. İçlerindeki biriyle göz göze geldim. Şaka yapıyorsun hadi ama bu çocukla aynı sınıfta mıyım? Gıcık bu ama öğretmen araya girip konuşmaya başladı.
-Sen yeni öğrenci Gece Monasın
-Evet
-Geç boş bulduğun bir yere otur ben İngilizce öğretmeninim.
Tebessüm edip yanı boş olan bir kızın yanına oturdum.
-Merhaba ben Burçin
-Bende Gece zaten duydun.
Tebessüm etti.
-Ders İngilizce ilk dersten öğretmenle papaz olamak istemezsin. Dedi ve önüne döndü.
Nedense okyanusun olduğu yöne gözlerim kayıyordu. Gözlerimi tam olarak ona çevirdiğimde bana boş boş bakıyordu. Hızlıca gözlerimi tahtaya çevirdim. Bu işkence ne zaman bitecekti. Derken zil çaldı. Yanımdaki kız kalkıp benide çekiştirip kantin diye bildiğim yere götürdü. Bi masaya oturup;
-Eee tanıyalım seni gece. Dedi
-babam ve onun yeni karısı ile yaşıyorum o kadar
Biraz konuştuk ve tekrar sınıfa döndük dersin başlamasına daha vardı. Telefonumu çıkartıp biraz oyalandıktan sonra hoca da içeriye girmişti. Ders çok sıkıcı geçtiği için kafamı sıraya koyup uyudum.Biri beni dürtmeye başladı kafamı kaldırdığımda Burçini gördüm.
-Okul bitti kızım kalksana. Dedi
-tamam.
Dedikten sonra bende sıradan kalktım ve babamı aradım.
-Nasıl geçti bakalım ilk günün.
-Sıradan bir okul günü işte baba.
-İyi bakalım gelip almamı ister misin?
-Hayır.Biraz yürümek istiyorum.
-Sen bilirsin evde görüşürüz.
-Görüşürüz.
Aklıma Okyanus geldi sadece birinci derste görmüştüm onu bir dahada görmedim zaten. Kulaklığımı takarak yürümeye başladım yarım saatde eve gelmiştim.
Eve girdiğimde kimse yoktu.Odama çıkıp üstümü değiştirdim ve hemen Derini aradım.
-Derin
-Efendim.
-Nasıl geçti günün.
-Normal okul günü işte
-Neyse bize gelsene diycektim ben.
-10dk oradayım dedi ve yüzüme kapattı.
Bende kendime yiyecek bişeyler hazırlıyım diye mutfağa gittim ve zil çaldı.
Kapıyı açtım Derinle sarıldık ve o da çok aç olduğunu söyledi birlikte yemek yapmaya başladık.Yapamadık desek daha doğru olur.En sonunda dışarıdan pizza söylemeye karar verdik yemeğimizi de yedikten sonra birlikte odama çıktık.
Derin biraz durduktan sonra gitti. Babam ve Aylin ablada iş yemeğinden yeni gelmişlerdi. Yarın okul var ve uyumam lazım okuldan sonra o gün dışarda uyuduğum yere gitmeye karar verdim.
---------
Sabah gözüme vuran güneş ışığıyla uyandım ve duraksadım. Bugün oraya gidecektim. Üstümü giyinip aşağıya indim her zamanki gibi babam 'geç kaldık ve kendine dikkat et' nutukları çekti. Okula gelene kadar başım şişmişti aman baba... Kapıyı babama hiçbir şey demeden kapattım ve hızlı adımlarla okul binasına girdim. Sınıfa eşyalarımı bırakıp kantine indim. Dersin başlamasına daha vardı. Kantindeki teyzeden 1 tost 1 tanede çay istedim. Kantinden istediklerimi aldıktan sonra bir masaya oturdum tostu hemen bitirip kalktım. Zil çaldığında sınıfa girdim hoca içeri girmeden bir kaç dakika öncede burçin gelip yanıma oturdu arkasından öğretmen geldi. Öğretmenle tanıştıktan sonra uykuya kendimi bıraktım. Burçin dünden beri öküzlüğünü koruyarak beni ite kalka uyandırdı.
-Kızım nasıl bir uykudur o öğretmenler sen uyurken sana bağırdı etti dürtükledim seni ona bile uyanmadın uyan artık bi zahmet okul bitti.
Aman ya uyudum mu ben okyanusta gelmemişti zaten okyanus demişken benim oraya gitmem lazım belki görürüm onu.
Umarım bu bölüm yeterli olmuştur. Bakalım Okyanus'ta gecenin gittiği yerde olacak mı??

Gecem OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin