18. Bölüm Geliyorum

16 6 0
                                    

    

    Koşar adımlarla camaronuma bindim. Hızlı ve süratli bir şekilde Koray İtinin deposuna sürdüm. Tabi arkamda 10 içi dolu arabayla. Deposuna vardığımda tekmeyle kapıyı açtım. İçerde Jennifer bağlı bir şekilde bana bakıyordu.

Sanki zaman  durdu. Nefes alamadım. Bana öyle bir bakıyorduki vicdanım sızladı. Kardeşim olduğundan mı( kesin yalan!) onu sevdiğimden mi kurtarmak istedim.

  Yaşadığımız anlar geçti gözümün önünden. Mutlu olduğumuz üzüldüğümüz...

Ama bana söylediği yalanlar geldi aklıma. Niye yalan söylediki? Geçip karşıma ben senin kardeşinim diyebilirdi. Yoksa bana aşkından mı söylemedi? Şimdi ne yapmalıyım. Onu bırakmalı mıyım yoksa onu kurtarıp mutlu mesut yaşamalımıyım?!

Düşüncelerimle boğuşurken nereden geldiğini anlamadığım Cason" Abi napalım" dedi
    Bilmiyorum der gibi başımı salladım. Jennifer'a baktığımda göz göze geldik.

  Gözündeki hüzünü, mutsuzluğu gördüm. Konuştu"Justin kurtar beni" sesi kısık çıkmıştı. Yüzünü incelediğimde dayak yediğini gördüm. Onu dövmüşler miydi.?

Gülümsedi ama   masum bir gülümseme oldu. Bende gülmek istedim fakat istifimi bozmadım. Bir dakika!! Bu depoda niye hiç adam yok??!! Cason'a döndüm ve " burada niye hiç adam yok?!" dedim.

Cason bilmem der gibi başını salladı. Jennifer'a baktığımda "Koray bir iş için onları çağırdı fakat niye hepsi gitti bilmiyorum" dedi. Yüzümü  buruşturup"o şerefsiz bara içmeye gitmişdir,karı kızla eğlence yapacaktır it" dedim.

O tambi pisliğin önde gideni. Onu ne boklar çevirdiğini biliyorum ben. Bi dakka cason'a dönüp"lan!!! Biz Elsa'yı almaya gelmedik mi?! Jennifer'ın burada ne işi var.?!!" diye kükredim.

O sırada arkamda bir ses duydum"kardeşini çok mu seviyordun ama yazıkki kardeşinle biz evleneceğiz ve sen buna engel olamayacaksın" ne diyo lan bu yine neyin derdinde!!!??

Arkamı döndüm ve Elsa'ya "bu doğrumu bu piçle evlenmek istiyormusun? Sana yaptığı onca şeyden sonra seni kullanmasına rağmen istiyor musun?" dedim. Elsa evet anlamında başını salladı ama yalan söylediği çok belliydi. Koray başka bir yere bakınca

Elsa hızla ve sessizce"abi yardım et" dedi.....

ÇılgınlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin