Viskas prasidėjo 2010 metais.
Panelė vardu: Katherina.
Buvo 16 metų, turėjo du brolius ir
Vieną Sesę.06.01.2010
Katherina, turejo drauga vardu: Lukas. Jinai labai mylejo ji ir byjojo prarasti ji. taciau viena diena, jinai uztiko ji su kita...
Katherina, prarado tuo momentu visiskai viska, ant jos tevai reke kad jinai draugavo su Luku, jinai bande ta problema isspresti. Bet tevai pareiske jai kad jie, uzdraudzia su juo bendrauti. taciau Katherina Susitikinedavo su Luku slaptai. pries mokykla ir po mokyklos. 06.01.2010 eidama is mokyklos, uzsuko nusipirkti Gumos i kioska. isejusi is kiosko, eidama link namu | trumpesniu keliu| pamate dalyka kurio jinai neturejo pamatyti. Lukas laizesi su kaskokia, kale is mokyklos. Katherina isinervinus pribego prie ju ir uzreke. *tu slykstyne! dink is mano gyvenimo* Lukas, atsiprasinejo jos, bet Katherina trenke jam per snuki ir pabego nuo jo verkdama.Katherina grizusi namo, slepesi nuo tevu. kad nepamatytu jos apsiverkusios, nubego i savo kambari pasileido muzika ir nebezinojo ka daryti. issitrauke is tevo kolekcijos wiskio: Jack Daniels, jinai gere ji ir verke.. kol jinai pamate zinutes Luko, Kurios ja iskaudino iki gilumos. Katherina, pasieme britva is tevo skutimosi reikmenu, nuejo i vonia, prisileido vandens, ir atsigulusi i vonia susipjauste rankas. paniro po vandeniu...
YOU ARE READING
Praradus Viską.
Teen FictionŠi knyga yra apie Seima, kuri prarado viską Ką ji brangino.