Ligoninė.

75 2 0
                                    

Katherinos, brolis užsimanė į tualetą, bet durų niekas ne atidarė, po 10 minučių pradėjo veržtis vanduo pro duris. Katherinos, tėvas išlaužė vonios duris...
*Katherina, išvežė į ligonine*

Ligominėje:

Katherina, buvo nuvežta į pirmos pagalbos priėmimą. Jei ture su siūti venas ir ją atgaivinti nuo Alkoholio.
Jos tėvas, ieškojo Luko, po visą miestą. Iš skausmo, jis nebežinojodaryti, neradęs Luko, grįžo į Ligonine
Ir laukė atsakymų iš daktarų toliau..
Praėjo viena diena, kaip Katherina, gulėjo savo palatoje be sąmonės.
Išėjo Daktaras ir sako:
Jūsų dukra, komoje. Negalime nustatyti tikslios datos kada ji atsibus...

Motina, puolė į ašaras ir prarado pasąmonę. Tuo tarpu, jos brolis išbėgo į gatvę ir ne žvelgė kaip mašinos važiavo. Jis pamatė kačiuką, kitoj gatvės pusėj, jis bėgo per gatvę!
Ir tuo tarpu važiavo sunkvežimis, nepamatė Johno (brolio vardas: Johnas) ir partrenkė jį. Šansų jam išgyventi, nebeliko...
Motina ir tėvas, galėtų savę susiplėšyti iš skausmo.
Motina, grįžus iš Morgijos tarė: kodėl! Kodėl aš! Ką aš padariau, kad tu taip manę skriaudą, nekenti manęs. Aš nebegaliu atlaikyti šito spaudimo, man trūksta oro, man trūksta mano vaikų. Tėvas bandė ją a praminti, Motina išgėrė tablečių ir nuėjo miegoti.
kitą rytą atsikėlusi gavo pranešimą:
Ponia, Clohes Gridhes, jūsų sūnūs vardu: Thomas Gridhes, pakliuvo į avariją, prašome atvykti į pagrindine, Londono Ligonine.

Praradus Viską.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin