Atvykau į *LIDL* parduotuvę, pasiiemiau nuodų nuo: žiurkių ir pelių, toliau prireikė man visokiu įvairių valiklių. apipirkau viską. ir pamaniau padarysiu šiandien kažką skanaus pavalgyti.
Pakeliui namo važiuodama, pamačiau keistus dalykus. visi namai, buvo uždažyti *X* raide...
grįžau namo, nunešiau prekes į namus ir paklausiau tėvo, kodėl visi namai uždažyti*X* raide?
jis atsake: pries 3 metus, cia įvyko katastrofa, vis bijodavo išeiti į lauką ar išleisti vaikus į mokyklą.
kadangi jeigu buvo užpieštas ant tavo namų *X* reiškėsi tu buvai išrinktasis. Vienas žmogus šeimoje,
bus nužudytas. todėl kaip jau pastebėjai visi langai yra užkalti lentomis. nes visi bijodavo kad įeis į namus ir išsineš Kažką. visi žmones emigravo, todėl tie namai ir like taip pat, kaip jie atrodė prieš 3 metus.o dieve mano, esu apstulbusi, kokie dalykai dėjosi čia... na bet jau dabar ne svarbu, einu tvarkytis.
pasijiungiau, vėl muziką ir Pradėjau plauti Vonią. vien tik vonioje užtrukau valandą su puse.
o kol susitvarkiau visą namą, užtrukau apie 7 valandas. 20:34 pradejau daryti valgyti.kepiau, višta su obuoliais ir bulvėmis, tuo pačiu viriau sriubą. su bulvėmis, makaronais, mėsa ir prieskoniais. višta kepė apie 1h su puse. pariuošiau stalą, padariau kompoto. ir laukiau kol maistą reikes išimti.
atidariau dujne, pažiūrėti kaip višta kepa. * AAAAAAAAAAAAA! kas čia dabar!*
višta buvo apipelijus, bulvės juodos, o sriuboje buvo numirusi žiurke!Teti! ateik čia! *atėjo tėtis*
kas čia? O Kas yra dukryte? gi viskas sugede nematai?!
* atsisukau, o ten viskas gerai buvo* omg sorry, man pasirode, nenorėjau išgasdinti...atsisėdome visi prie stalo, pašaukiau mama...
Jasmine, kaip viskas blizga namuose. Mama, as tik aptvarkiau viską.
Dukryte, as gi žinau, kad čia labai ne tvarkinga buvo. esu tau labai dėkinga už pagalbą!Viskas gerai mama! as tiesiog norėjau viska susitvarkyti kad broliukas grįžtu jaukiai namo.
kada važiuosime pasiimti Dominyko? Dukryte, rytoj galėsime vakare pasiimti ji.
ryte reikia aplankyti, Katherina, jai labai blogai, reikia važiuoti į laidojimo biurą. Ir dar daug visokių kitokių dalykų...
Jasmine, valgyk mama, valgyk.
CLOHES, ačiū dukryte, labai skanu buvo.
RYTOJAUS RYTAS!
VOUS LISEZ
Praradus Viską.
Roman pour AdolescentsŠi knyga yra apie Seima, kuri prarado viską Ką ji brangino.