1 част

68 4 3
                                    

Здравейте!Моето име е Алексис. Живея в New York, заедно с родиделите ми и моя брат. Майка ми се казва Памела. Тя е на 36, висока,слабичка, руса с зелени очи. Татко ми се казва Ерик. Той е с кафява коса ,сини очи и е висок приблизително 1,80м. Имам и малко братче- Браян на 6 години. Той е рус, малък и много, много палав. Имам си и домашни любимци. Макс моето хъски със сини очи. Бъни-моето декоративно зайче. Рибки-цял аквариум с най- различни красиви рибки, който подарих на брат ми за щестия му рожден ден.Последно, но не и по важност, Йори- йоркширския ни териер, които е много претенциозен и непослушен. Това е моето семеиство и аз много го обичам!
Рано сутрин се събудих от кучетата ни. Те ме събудиха ощсе в 5.20 сутринта, но вече не ми се спеше е решех да стана и да закуся с топъл шоколод със сметана и ябълка за добър старт на учебния ден.
След като закусих тръгнах към банята, за да си взема топъл душ и да си измия зъбите. Няхраних кучетата с кучешки гранули и заека с морков .Започнах да се обличам. Избрах моята блуза с камъни Сваровски, дънките ми на Guess и чантата ми на на същата марка. В този ден ме чакаше класна по математика. Тръгнах към училище. По пътя се срещнахме с Оливия- моята НДП. Тя има тъмно руса коса и селени очи. Тя е от моя клас, и много малка остана само с майка си, баща и бе блъснат с кола от пиян човек и тя много тъгува. Аз винаги съм я подкрепяла и е биля като моя сестра. Когато пристигнахме в училище имахме първи час математика. Класната беше доста трудна. Госпогата ни даде доста домашни. Минаха всички часове.
Решихме да отидем до едно доста известно кафене. Седнахме. Оливия отиде до тоалетна, а през това време доиде един хубавец при мен, рус, много красив, висок около 1,80 м. с сини очи- точно каквито харесвам! Заговори ме и разбрах, че е в моето училище, но е 12 клас. Това беше любов от пръв поглед. Покани ме да излезнем заедно или да отида в неговата къща.
Следва продължение !
Благодаря, за отделеното време!
Моля последвайте ме!☺
Ще има още глави!
Чао!

The live of popularWhere stories live. Discover now