Събудих се от звъненето на Iphone ми. Когато погледнах, видях, че Дейвид ми е звънял 4 пъти. Веднага му се обадих. Извиних му се, а той каза, че няма проблем. Пита ме дали искам да се видим. Аз исках и той ме покани в неговата къща. Разбрахме се, той да дойде след 20 мин. пред нас с неговата кола (BMW i8, имаше богато семеиство ). За мен е истинско изпитание, да се оправя за 20 мин. Добре, че вчера си бях взела душ. Набързо взех червилото ми на M.A.C, ружа на Chanel и още малко гримчета.
След 20 мин. беше пред нас. Той беше толкова красив- със синя добре изгладена риза, с дънки и маратонките му на Supra. Аз бях с небесно синята ми рокля на Dior, бижутата ми на същата марка и дамската ми чанта. ( исках да направя добро впечатление на родителите му)
Пристигнахме. Къщата беше много голяма( не, че нашата е по-малка). Появиха се родителите му. Майка му беше на около 38 г., със сини очи и кафява коса, а баща му беше на 40г., с руса коса и сини очи. Те ме поканиха на топло около камината. След малко родителите му ни оставиха насаме. Гледахме романтичен филм, ние се прегръщахме през цялото време и накрая на филма се целунахме. Тогава осъзнах, че наистина се обичаме. Попита ме дали искам да хапнем пица. Аз се съгласих и започнахме да правим пицата. Направийме невероятна пица и набързо я изядохме. Стана доста тъмно и го помолих да ме закара вкъщи.
Той ме покани в колата и ме заведе до дома ми, но преди да слезна ми даде едни страхотни обеци с диаманти. Аз силно го прегърнах и го целунах.
Благодаря, че прочетахте и тази част! Надявап се, че ви е харесало, ако е така моля гласуваите и ме последвайте!
Това ме прави щастлива! Благодаря за отделеното врема!
ČTEŠ
The live of popular
RomanceТава е разказ за едно момиче на възраст 17 години , руса, синеока и доста известна.Тя се казва Алексис.Живее в New York с родителите си и малкото й братче.Учи в местното училище.Тренира от 7 годинити гимнастика. Нейният живот не е лесен- домашни,тре...