A inceput cu o lupta
Acum mult timp exista o lume magica cu 9 imperii, toate puternice prospere si minunate.Lumea aia era buna, creaturile alergau nestigherite pe campuri, oamani aveau diferite putetri, pasarile simteau tot mai mult aerul ce le flutura in pene.Totul era minunat ,vikingii calatoreau pe ape, elfi aveau grija de paduri ,vrajitorii tineau raul la distanata.
Dar daca veni vorba de rau, orice are un sfarsit ,cu ani ce au trecut raul devenea tot mai mare, intunericul crestea si lumea aia era pe cale sa fie pusa sub stapanirea raului.Dar cele 4 imperii cele mai puternice, cu toata magia lor au purtat o lupta sangeroasa asupra fortelor raului care a durat 9 luni si cand sa terminat cel mai puternic rege Roland din cel mai puternic imperiu ,Imperiul Lights a inchis toate creaturile si tot intunericul pe o insula departe de locul asta.
Acea insula era al noualea imperiu, capatul vieti oricine intar nu mai iesea niciodata,era inconjurat cu ziduri mari care tineau tot ce era bun in uram ,portile erau gigantice si nici macar un dragon nu putea zbura pana la sfarsitul lor.Acel imperiu era numit si Imperiul Interzis ,acolo regele la trimis pe propiul frate Azog cel care conducea armata raului cu ajutorul fiului sa Madook.
Totul a revenit la normal pana cand Roland sa indragostit de frumoasa sora a regelui Tranhail regel elfilor si al doilea cu cea mai multa magie din lumea aceea.Ei sau indragostit si sa facut o nunta mare care a durat mai mult de 3 zile si 3 nopti .Dar dupa un timp regina a trimis veste in lume ca ea e insarcinata si ca va naste mostenitorul lumini,dar vestea a ajuns pana si in Imperiul Interzis si acolo Azog a blestemat mostenitorul sa fie unul dintre fii intunericului si sa bage lumea sub stapanirea lui Celui Decazut.
In acea zi am aparut eu care ma-m nascut pe 4 septembrie dar portile au cedat si Imperiul Interzis sa ridicat din nou sa distruga celelalte imperii. Oameni povestesc ca mai intai au auzit un vuiet,copaci erau scosi din pamant din cauza fortei vantului, dragoni sau urcat la cer ,legiuni de orci ieseau de sub pamant omorau omanei ,monstri teribili care nu credeam ca exista sau imprasitiat in Pamantul de Mijloc ,intunericul a venit.Apele sau resculat din adanc ,flacarile erau asa mari incat au inceput sa aprinda nori si in aceea zi ,nici soarele nu a mai rasarit pentu multi.
Magia a fost furata Imperile au fost furate si oricine se opunea era omorat.Asa ca in aceea zi terifianta parintii mei au deschis niste portale magice care erau sa ma duca spre noua mea viata,aici de pe pamant.Mama a stiu ca pamantul era singura cale de a ma salva .Dar destinul sa intors la mine si in viata asta pe care o am departe de magie.Pot sa imi imaginez tot ce e frumos ca si cand raul nu a existat dar ma omoara gandul ca eu sunt singura lor speranta ca totul sa revina la normal.Si cum spuneam destinul si-a facut aparitia asa ca am ajuns aici in prezent in lumea asta ,la un foc de tabara cu noi mei prieteni intalniti din intamplare.
YOU ARE READING
Razboiul dintre lumi
AdventureIn aceasta carete in care aventura,magia,iubirea,drama si fictiunea sunt bine venite e vorba de o tanara fata care descopera ca vine dintr-o lume magica si ca trebuie cu ajutorul prietenilor sa-i Asir(elful),Radir(vikingul)si bunei ei prietene Ragni...