Un vechi prieten
Imperiul Lights nu mai ie ce era o data.Nu l-am vazut niciodata in realitate dar l-am vazut in multe viziuni.Tot in viziuni vedeam mereu un copac alb in jurul lui fiind flacari,dar el nu ardea.
Au trecut multe zile de cand am intrat in acest Imperiu ,avem nevoie de o pauza.Adica 6 zile de mers in continiu doar cu pauze de somn si de masa,dupa un timp chiar nu mai ai nici un puic de energie asa ca pe drum intalnim cel mai mare imperiu si singurul al oamenilor,condus de cel mai bun prieten al tatalui meu,Rohan tatal lui Ragni.
-Tata!!!
Asta clar a e Ragni.
-CE CAUTI AICI CREDEAM CA ORCI TE-AU OMARAT !
-Nu pe mine.Eu sunt teafar.Dupa ce au navalit peste noi au reusit sa ne captureze dar la granitele Imperiului Olaf ne-au ajutat niste giganti de ghiata............pe conducatorul lui il chema .....cred ca....Ymir.
Ok asta devine ciudat.Ymir cel din mitologia nordica,gigantul de gheata. Aurgelmir, Brimir, Bláinn este stramosul tuturor jotnarilor.Dar ce cauta aici?Stai putin!MITOLOGIA NORDICA!
-HEI ASIR ZIMI TOATE IMPERILE!
-Imperiul Bermudelor,Destrui,Interzis,Stig,Bree,Olaf,Maryla,Lights si Imperiul Elfilor.
-9 imperi!
-Da,de ce esti asa surprinsa?
-Uite ,am citit ceva din mitologia nordica,acolo eu au 9 lumi: Jotunheim,Midgard,Niflheim,Muspelheim,Asgard,Helheim,Alfheim,Vanaheim,Nidavellir.Toate stau pe un copac gigantic Yggdrasil.Un pic c-am dubios. Si tot nu inteleg ce cauta Ymir aici,el face parte din lumea Jotunheim,"Yggdrasil" provine din unirea cuvintelor "Ygg"("straşnic") şi "drasil"("armăsar"). "Yggr" este uneori un epitet acordat zeului , ceea ce ar însemna că echivalentul cuvântului "Yggdrasil" este "Armăsarul lui Odin". Această traducere ar face referire la cele nouă nopţi în care se zice că a stat atârnat de crengile copacului pentru a cunoaşte şi pentru a avea inteligenţă supremă. Spânzurătoarea este uneori descrisă în vechile scrieri nordice sub numele "armăsarul spânzuratului".
-9 Imperi,9 lumi,9nopti.
-Si sti ce e mai straniu?
-Ce?
-Intoarcele cu capul in jos.
-666.Satana.
-Sau Lucifer,el fiind o stea.Nu inteleg.Ce legatura au toate?
-Scuzama domnisoara,dar acel Ymir vorbea ceva de un fel de Ragnarok.
-Ragnarokul............!!!!!!!!!!
M-au luat toti fiiori!Ragnarokul sfarsitul zeilor la nordici ce legatura au toate?
Dar dupa putin studiat mi-am dat seama din fraza asta ''În Ragnarök adică soarta finală a zeilor este o serie de evenimente majore, inclusiv o mare batalie prezisă care va avea ca rezultat final moartea a unui număr de figuri majore (inclusiv zeii Odin,Thor,Frey,Heimdall , , , şi Loki), dezastre naturale diverse şi scufundarea ulterioară a lumii în apă. Se spune că această bătălie va fi purtată de zei (Aesir, conduşi de Odin ) şi de entităţile malefice, giganţii şi diverşi monştri, conduşi de Loki. Acest zeu va fi, împreună cu copiii săi, lupul şi şarpele protagoniştii provocării acestui dezastru. În această luptă vor pieri o parte din zei, giganţi şi monştri, dar şi aproape tot universul.'' Multi morti,dar si zei.In fraza spune ca Loki era cu coiii sai,lupul Fenris si sarpele Jormungand.Sarpele era atat de mare incat incojura tot Midgardul,taramul oamenilor.In fraza spune si de cum lumea va fi sub apa,apoi mi-am adus aminte de o faza din biblie incare potopul apare de la sumereni, în Epopeea in Ghilames, până la egiptieni (când lumea era inundată de Nun, zeul Nilului), de la (atunci când şi au trimis potopul asupra lumii) până în . Mulţi spun că potopul a fost real şi că cândva, întreaga planetă a fost inundată de apă, probabil la impactul unei comete (scrierile arată acest lucru, că potopul a început după ce a apărut ceva straniu pe cer). Geologii spun că atunci s-ar fi format . În realitate, nu s-a petrecut nici un astfel de potop de pe vremea omului, pentru că planeta nu arată semne de potop decât de-acum milioane de ani.
-Ma gandesc ca si in biblie a fost acest Ragnarok doar ca sa numit potop.In ambele povesti e vorba de apa si pamantul inghitit de ea.Si in biblie e vorba despre acest Lucifer,666,primul decazut car a luat alti ingeri cu el.Acesti decazuti s-au casatorit si au facut copiii numiti ....
-Nefelimi.....
-Exact!Decazuti...............
-Si tu esti un decazut,doar ca unul cu ariple albe.
-Dar eu nu am aripi!
-Pentru ca au fost furate.
-Asir ce vrei sa spui?
-Ca intunericul sa te gaseasca mai greu ti-au fost taiate aripile.Si ca sa arati ca un om normal.
-Dar nu sunt normala.Sunt un fel de monstru........Daca sunt un decazut inseamna ca am fost si un inger.Nu?
-Da ,dar ai decazut!
-Cumi e posibil nu imi amintesca asa ceva!
-Tu nu ,dar vietile tale anterioare da.Ai puterea suprema din aceste lumi,nu ai furat-o si ai primit puterea din vechile tu,te-ai reincarnat ca sa duci lumina mai departe.
-Tu esti........(se trezesti si tatal lui Ragni),tu esti mostenitoarea...........fiica celui mai bun prieten al meu.Te-am vazut doar odata...
-Eu nici atat......
-Sunteti bine veniti.....atata timp cand nu aduceti orci sau demoni...
-Tot nu inteleg ceva (chiar nu mai inteleg nimic)....adica vreti sa spuneti ca Imperiul Interzis e iadul?Adica mi-ati spus ca tot ce era rau a fost inchis dar apoi sa eliberat intr-o zi magica in care lumina s-a a ascuns(adica eu) dar care e acea zi?Si in ce parte a istoriei a aparut?
-Nu stiu despre ce vorbesti?
-Credema nici eu Asir......
'' VOI CEI CARE INTRATI AICI PIERDETI ORICE SPERANTA ''
YOU ARE READING
Razboiul dintre lumi
AdventureIn aceasta carete in care aventura,magia,iubirea,drama si fictiunea sunt bine venite e vorba de o tanara fata care descopera ca vine dintr-o lume magica si ca trebuie cu ajutorul prietenilor sa-i Asir(elful),Radir(vikingul)si bunei ei prietene Ragni...