Capitolul 2

30 4 1
                                    

Adevarul 

   

-De unde a-ti stiut cum sa ma gasiti ?

-Tu ne-ai gasit pe noi.Raspunde Asir

-Ce se intampla cu adevarat aici ? Cine e Azog si ce vrea de la mine?De ce sunteti voi aici ?

-Azog e unchiul tau,fratele mai mic al talalui tau.

-Cine e tata?

-Tatal tau ce cel mai puternic om din toate cele 9 imperii, el avea in mainile lui lumina.N-a salvat o vrem inchizand tot ce e rau pe acea insula belstemata.......spune Radir.

-.......Apoi te-ai nascut tu..........continua Ragni.

-Azog are planuri mari ,ar merge pana la sfarsitul lumi ca sa te gaseasca stie ca esti pe undeva.Daca nu te gaseste in lumea asta va veni in lumea ta .

-Asta e imposibil are nevoie de portalele magice nu poate ajunge fara ele.Completeaza  Asir.

Incercand sa par interesata de tot ce se intampla am pus mai multe intrebari despre intuneric si toate astea , atunci mi-au spus ca defapt eu sunt un portal spre pamant.Si daca Azog ma are in mainile lui cu ajutorul batului s-au magic imi poate fura toata magia.La inceput de tot cand tot a inceput am primit multa putere de la toate imperile iar atunci sotia unchiului meu a nascut o bestie predestinata sa ucida,mai exact sa ma ucida sau sa ma ia de nevasta.

-Dupa ce a realizat ca tu nu mai esti pe aceste melaguri a luat fiecare copil din toate imperile sub doi ani de la casele lor si le-a taiat bratul drept ca daca cumva sunt cu adevarat tu sa nu mai aiva protectie.

-Asir de unde sti atat de multe despre tot ce sa intamplat?

-Sunt legat de tine de cand te-ai nascut sunt scutul tau,sunt cu tine de mult timp.

-Vrei sa spui ca tu esti meru acea umbra din spatele meu ?

-Da.

-Dupa ce ai disparut totul a devenit mai rau.Azog a inebunit Vroia putere. Si-ar omor propiul fiu ca sa te gaseasc.A dat foc oraselor a furat toti copii si i-a mutlilat in castelele lui ridicate pentru glorie.Din pamant s-au nascut multi monstri facuti sa gaseasc sange,de orice fel.Esti norocoasa daca supravietuiesti. Am incercat sa ne impotrivim dar fortele lui erau prea puternice.Nu aveam sanse.....dar acum ca esti aici putem aduce totul la normal ne putem recastiga regatele,familile ...prieteni!

-Nu va e frica sa mergetii  pe aici?Intreb eu curioasa de ce se poate intampla,intr-un fel ma simt in siguranta cu 3 razboinici.

-Noi putem sa ne bate cu o multime de orci fiecare are rolul lui in echipa asta.Elful ne vindeca cu leacurile lui stravechi,Ragni e un asasin excelent iar eu pot omor 10 orci deodata.Ne-mai lipseste doar un vrajitor.

-Acela sunt eu nu ?

-Avem nevoie de ajutor daca mai astepta doar cati va ani multe speci vor disparea!

-La animale te referi nu Ragni?

-Si nu numai.

-E ingrozitor tot ce se intampla doar pentru niste puteri stupide!

-Puterile tale pot schimba o lume!

-De unde esti asa de sigur Asir?

-Te-am urmarit toata viata ta, stiu de ce esti capabila.

-Ca sa inteleg ma-am nascut in lumea asta am fost adusa pe pamant ca sa fiu protejata in timp ce aici e un razboi teribil intre bine si rau, iar daca nu reusesc sa inving raul puterile mele foarte mari vor fi furate si intunericul nu o sa mai fi invins !

Razboiul dintre lumi Where stories live. Discover now