Capitolul 3

23 3 5
                                    

                                                                                   Stelele

     

                           Totul era perfect.Doar noi doi pe acel camp.Iarba era batuta de vant ,copaci magici sopteau vorbe iar stelele erau uimitoare.Nu credeam ca ceva asa intunecat rece dar luminos poate face atata magie.Magia pe care o faceau acele stele ca cred m-am indragostit.

Nu m-am mai simtit asa niciodata.Cand stateam langa Radir totul era perfect.Doar stateam si ne uitam la stele nu vroiam mai mult.Ma simteam uimitor.cuvintele lui m-au fermecat cand a zis cat de mult isi iubeste fratele.As vrea sa i-l ajut si o voi face,m-am nascut,am fugit de intuneric si acum calatoresc printre lumi sigur pot sa ajut o persoana indurerata.

-Sti si eu am un frate.E geamanul me.Incep eu conversatia.

-Eu am avut unul.Sper ca parintii  mei sa fie bine.

-Hei sunt eu aici!O sa te ajut sa ii eliberezi,voi elibera pe toata lumea promit!

-E uimitor decand ai venit tu totul s-a schimbat.Singurul lucru care imi mai dadea speranta ca i-l vom invinge pe Azog e ca erau stelele acume esti tu.

Si cand sa vina un momemnt cu adevarat ,magic intervine Asir,cred ca e putin gelos dar asta nu mai conteaza.Ce conteza e ca nu ne-a intrerupt degaba.9 Calareti Intunecati veneau spre noi.Eu nu vedeam nimic dar Asir e elf simte ceva la ore disatanta. Am inceput sa fugim dar ne ajungeau din urma singura noastra speranta era sa intaram in garnitele Imperiului Lights ele sunt vrajite si ii lasa doar pe cei buni sa treaca.

Am fugit dar eu am ramas in urma , nu prea eram antrenata.Dar destinul si-a facut aparitia si nu stiu cum Domnul a dat sa cad intr-o grota.Exact aia era scaparea de calaretii dar alte probleme si-au facut aparitia!

-BAIETI!Sunt multi scheleti pe aici !....Wow locul asta e imens !Veniti repede pana nu ne ajung calaretii!

Ragni sare prima dupa care Asir apoi Radir.

-Locul asta e minunat !Sune Ragni aprinzand o torta!

-E o grota de troll.Puteti gasi orice aici,mai ales un troll.Suntem insiguranta aici pana rasare soarele, atunci cand rasare soarele trolii se intorc acasa!

-De unde au iei atatea lucruri ?Intreb eu dar clar stiu raspunsul.

-Fura ,asta e specialitatea lor.Da, stiam raspunsul.

-Hei Irala vino !Spune Ragni.

-Te rog nu imi spune asa !

-Uite ce am gasit!Nu e fascinant ?

 -Da,dar ce e?

-E un medaloin facut de elfi ,acesta e un rubin vrajit si in jurul lui e un dragon de argint.Medalionul asta e facut sa protejeze,de orice vei vrea sa fi protejata.

-Pastreazal tu,eu am deja o frunza magica pe mana dreapta.

-Gasitiva un loc unde sa dormiti ne vom trezi la prima ora a dimineti.

Am dormit bine.Faptul ca Ragni are acel medalion m-a facut sa ma simt mai insiguranta dar inainte sa adorm am gasit o sabie ,faruita de cei mai bune mesterii din Pamantul de Mijloc ,pitici.

-Frumoasa sabie.Spuse Radir.

-Nu stiu cum sa o folosesc ia-o tu!

-Pastreazo e facut de veri mei din vest ,aceasta sabie a calatrit tocmai din Imperiul Stig.Sa speram ca nu o vei folosi!

Apoi am adormit usor ,dar ceva ma facea sa ma simt ne insiguranta.Faptul ca Asir statea mereu de paza ma facea sa ma simt mai bine.Dar ceva ma trezit .Prieteni mei erau intr-o plasa deasupra unui foc in mijlocul incaperi uriase,atunci am stiut ca troli au venit acasa,doar i-am pacalit si s-au transformat in stane de piatra.Acum mai trebuia sa imi salvez prieteni inainte sa devina carne prajita.

-Irala undeva pe aici e o maneta !Nu o trage!Daca o faci devenim toti ciorba de ciupercute !Mai intai trebuie sa stangi focul!

-Dar cum ,nu sunt surse de apa pe aici ?

-Trebuie sa iti folosesti puterile!

-Nu o pot face ,pur si simplu nu o pot face !Trebuie sa fie o alta cale.

-Ce vrei sa faci ?!

-Asir ai incredere in mine!

Mi-era frica sa imi folosesc puterile .Nu le-am mai folosit pana acum .Daca nu mergea bine vraja atunci totul era si mai rau.Asa ca trebuia doara sa stang focul si sa ii scot din sac.Aveam nevoie de ceva ce sa i-l stanga.Atunci mi-a venit idea!Noi eram intr-o pestera plina cu nisip,singurul lucru care ma salvat e nisipul.Poate scoala nu e chiar asa de rea.

-De unde ai stiu ca va stinge focul?

-Sa zicem ca am mai avut momente in care m-am confruntat cu focul.

-De ce nu ai vrut sa iti folosesti puterile?Ma intreba dintr-o data Radir.

Nu stiam cum sa il mint ,cum sa le spun ca mie frica sa nu-i omor.Nu am mai folosit magia pana acum deci nu era chiar o greseala sa nu o folosesc.

-.....Vroiam doar sa o pastrez pentru atunci cand ma voi bate cu Azog.

-Buna ideie!

-Stiu bine ca nu ai vrut sa iti folosesti magia pentru ca iti e frica de ce se poate intampla.Imi sopti Asir luinduma de brat.

-Daca sufli un cuvant ,o voi testa pe tine!

 -Haideti! Ce mai asteptam sa plecam !Ne asteapta Portile Albastre.

-Portii  Albastre?

-Un scut protector pentru Imperiul Lights.

-De ce mergem acolo?

-Ca sa te antrenam.Acolo e singurul loc unde nu pot veni dupa noi .

-De ce veneau acei Calareti dupa noi ?

-Te cautau pe tine.Incaleca in toata lumea ca sa te gaseasc.Daca iti folosesti puterile va fi ca un fluier de caini pentru ei.Deci nu le folosi de loc.

-Si acum imi spui.

Dupa ceva ore de mers printre muntii,strabatand o padure,si trecand un lac am ajun in sfarsit la Portii.Erau uimitoare parca era o fasie de apa ce se inalta spre necunoscut.Am atins cu usurinta Portalul dar dintr-o data toata apa s-a cutremurat si n-ea tras inauntru.

Acolo erau multe orase cu oameni care au reusit sa treaca.Aici era pace,dar nu ca in povesti.Lumea era chinuita ,mancarea putina apa ne potabila ,locurile de trai erau ingrozitoare.Atat rau a facut unchiul meu incat imi era scarba de el.Ce inima de ghiata trebuie sa ai ca sa faci asta atatori oameni?Trebuia sa ma grabesc sa ma asigur ca va muri.Trebuie sa istaurez pacea.

-La ce te gandesti?Ma intreba Ragni.

-Nimic,doar la acasa.

-Tu ai o casa,dar noi nu.De aia avem nevoie de tine .Vreau sa imi salvez sora din mainile intunericului.

-Tu crezi in stele ?

-Nu........da.......poate putin. Niciodata nu mi-am pus o dorinta la ele.

-Dar tu ce iti doresti.?

-As vrea sa fiu incoronata regina Imperiului Bree ,si sa se termine razboiul asta.

-Te inteleg perfect.Ai incredere in stele .....te vor ajuta.Sa speram ca si pe mine.





Razboiul dintre lumi Where stories live. Discover now