çocukluk aşkı

62 2 2
                                    

(Defne ve Arda 7 yaşındadır. ) Babam ve annem ağlıyorlardı. Onlara nedenini sordum. Deden çok uzaklara gitti demişlerdi . Ve ardından Istanbul'a gidiyoruz demislerdi . Ağlamaya başlamıştım. Bir yandan dedem için bir yandan da Ardayı burda bırakacağım için . 

Evden koşarak çıktım . Arda'nın yanına gittim . Ağladığımı görünce göz yaşlarımı silmeye çalıştı. Ağlayarak dedem çok uzaklara gitmiş ,dedim. Ardından bu yüzden istanbul'a gidiyoruz ,dedim . O ise kaç gün sonra geleceksin dedi . Bende 10 dedim. Ardından 10 gün kaç saat eder,dedi. yaklaşık 100 saat dedim . Seni bekleyeceğim dedi. Sende sözünü tutacaksın değil mi ?dedi . Bende gülümseyerek söz dedim daha sonrasında öptüm. Ve tekrar eve koştum.

Bize dedemin uzaklara gittiğini söyleyen dedemin şöförü ve ailemle yola çıktık. Ani bir fren sonucu savruldum.



Uyandığımda yanımda bir adam gördüm. Ağlıyordu. DEFNE IYI MISIN diyordu . Onu tanımadığımı söyledim.  Şaşırmıştı.  hemen odadan çıktı.                                                                                      Kısa bir süre sonra doktorla birlikte gelmişti. Doktor ismimi yaşımı soruyordu. Fakat hiçbir şeyi bilmiyordum . Adam ağlayarak doktor bey  kızıma ne oldu diye tekrar tekrar soruyordu. Doktor dışarı çağırdı ve bir süre konuştular.                                                  O adam yanıma gelip gözyaşlarını silerken canım kızım diyordu. Fakat hiçbir şey anlamamıştım. Daha doğrusu geçmişim hakkımda hiç bir şey hatırlamıyordum . Başım dönüyordu , gözlerim kapanmaya başlıyordu. Yanımdaki adam bunu gördüğünde dinlen kızım dedi. Ve odadan çıktı.                          
Bir süre bu olayı düşündükten sonra dayanamayıp kendimi uykunun kollarında buldum.

Basitliğin Içindeki KarmaşıklıkDove le storie prendono vita. Scoprilo ora