10 yılın ardından

40 2 2
                                    

Babamla Istanbul'da yaşıyordum . Aslında pek de baba kız ilişkisi yoktu aramızda. O Türkiye'de neredeyse her yere sahip olan bir adamdı. Ama bense onun kızı olduğumun gizli tutulmasını istemistim . Yani berk ve birkaç arkadaşım haricinde hiç kimse bilmiyordu. Berk sürekli benim başka kızlardan farklı olduğumu söylüyordu. Bunun nedeni olarakta başka kızların senin yerinde olsaydı alçakgönüllü davranmayacağını , saklamayacağını söylüyordu. Aslında doğru söylüyor olabilirdi. Ama sadece bu yüzden değildi. Çünkü sürekli röportaj vermek gazetelere çıkmak yani insanlarla uğraşmak istemiyordum . Ve berk bir çok kişinin benim yerimde olmak istediğini söylüyordu ben ise böyle düşünmüyordum . 7 yaşındayken hafıza kaybı geçirmiştim. Ve kazada annemi kaybetmiştim. Ve daha öncede dedemi. Kim bilir neleri unutmuştum. Hiç bir şey hatırlamıyordum . Babamın tek anlattıkları ise ben daha doğmamış iken dedemle babamın tartıştıklarndan dolayı Kocaelide yaşadığımızdı ve dedemin ölümünden dolayı yola çıkarken annemi kaybettiğim idi. Kocaeliye gitmeyi daha önce birkaç kez düşünmüştüm . Ama gitmemiştim. Ve şimdi Kocaelideki hatıralarımı hatırlamak istiyordum. Berk dedim. Döndü ve bana baktı. Sana bir şey sorucam dedim. Sen eğer bir şeyleri unutsaydın . Onların peşine düşer miydin ,dedim. O ise şaşırarak bir süre baktı. Ve ciddi olduğumu anladı. Ve evet büyük ihtimalle dedi.

Basitliğin Içindeki KarmaşıklıkDove le storie prendono vita. Scoprilo ora