Doğum Günü Kızı

51 2 3
                                    

Bugün okulun 2. günüydü.  Aynı zamanda doğum günümdü. Şuana kadar hep doğum günlerimi(8 yaşından itibaren) Berkle kutlamıştım. Aslında eğleniyordum. Ama bir yandan da üzülüyordum. Annem hakkında hiçbir şeyi hatırlamıyordum. Babam iyiydi . Ama babamla çok görüşme fırsatımız olmuyordu. Sürekli çalışıyordu. Biraz da bundan dolayı annemi daha çok özlüyordum. Ama babamında annemden dolayı üzüldüğünü biliyordum. Fakat belli etmemeye çalışıyordu. Gözümden istemsizce yaşlar dökülüyordu. Göz yaşlarımı silip hazırlandım. Bir şeyler atıştırıp arabaya bindim. Yaklaşık 20 dk sonra okula vardık. Hızlı adımlarla sınıfa geçtim. Dün yanında oturduğum erkek bu sefer uyumuyordu. Ama bugün kesinlikle ona soru sormayacaktım. Yanına oturdum. Sonra telefonum çalmaya başladı.  Arayan Berkti. Neden aradığını hemen anladım. Telefonu açtığımda Doğun günün kutlu olsun sarışınım , ardından da bugün çıkışta benlesin oraya geliyorum , dedi. Bende saçmalama Berk desem de beni dinlemedi ve hazır ol, dedi. Ve kapattı.    
Telefonu kapatır kapatmaz yanımda oturan çocuk çok önemli bir şey söyleyeceğim , dedi. Bende cevap vermedim kolumdan çekerek dışarı çıkarttı. Ne olduğunu anlayamamıştım.    Bugün sesin doğum günün mü ? Dedi. Sanane dedim.  Lütfen söyler misin ? Dedi. Şaşırmıştım. Evet bundan sanane dedim. Neye uğradığıma Şaşırmıştım.  sınıfa doğru koşmaya başladım. Ve sınıfa girdim. Sınıfa girdiğimde Berki gördüm !!! Onun burda ne işi vardı.                  Berk'e bakmaktan müdürü bile fark etmemiştim. Müdür Berk'i tanıtıyordu. Berk'e bakmayı kesip yerime oturdum. Müdür Berkle ilgili bilgi verip çıktı.
Daha sonra da Berk yanıma oturdu. Herkes bize bakıyordu. Nedenini anlamak o kadar da zor değildi. Berk'in bir çok hayranı vardı. Neyse şuan konu bu değildi. Berk'e niye geldin bakışı attım. Berk ise hoşuna gitmedi mi prenses ?dedi. Öğretmen bizi fark edince sessiz olun!!! Dedi. Bizde önümüze dönüp dersi dinlermiş gibi yaptık. Teneffüs zili çaldığında daha yakın bir kıza daha önce yanımda oturan çocuğu sordum. Adının Arda olduğunu , okulda herkesle takılan , çoğu kızın peşinde koştuğunu fakat onun çocukluğundan beri bir kızı beklediğini söyledi.  Berk de tabi bu konuşmalarda yanımdaymış. Ve bana Arda kim dedi. Daha önce yanımda oturan çocuktu. Diye geçistirdim. Hadi gel okuldan kaçalım nede olsan doğum günün , dedi. Aslında doğru söylüyordu. Tamam dedim. Okuldan dışarı çıkarken adını Arda diye öğrendiğim çocuğu gördüm. Bize doğru geldi. Ve bana bu çocuk kim ? Dedi. Cevap vermedim.                    Berk:
Asıl sen kimsin ? Dedi. 
Arda :
Defne'nin sevgilisi , dedi. Neye uğradığımı şaşırdım.  Berk Ardaya yumruk attı. Ve Arda yere düşmüştü.  Arda yerden kalkıp Berk'e yumruk attı. Berk yere düşünce Arda kolumdan çekmeye başladı direndiğimi fark edince beni kucağına alıp koşmaya başladı. Ne kadar kurtulmaya çalışsam da fayda etmiyordu.

Basitliğin Içindeki KarmaşıklıkDove le storie prendono vita. Scoprilo ora