Nuotraukoje pavaizduotas Erikas. Nepamirskit paspausti "vote" ir palikti nuomonių, AČIŪ <3
_____________________________
...Matau Eriką kuris stovi prie automobilio ir žiūri į mane.
-Tau jau pasibaigė pamokos ?-pakėlė vieną antakį ir paraukė kaktą.
-Mane išleido, sakė jog atrodau tragiškai.
-Kas sakė, nesuklydo, sėsk, nuvešiu tave į ligoninę.
-Nereikia, aš.. Aš pareisiu namo, ten manęs laukia brolis.
-Ir dar palauks, sėsk, man tavo sveikata svarbesnė už tavo brolį.
Jis man atidarė mašinos dureles ir leido įsėsti, aš aišku nelabai norėjau, bet jei iš tikro sergu tai nuvažiuoti į ligoninę yra būtina. Jis uždarė mano pusės dureles ir įlipo į vairuotojo vietą.
-Prisisek diržą.
Aš pasiimiau diržo sagtį ir prisisegiau.
-O tų neprisisegsi ? -paklausiau Eriko.
-Man nereikia.
-Prisisek, arba aš išlipsiu laukan.
-Gerai gerai, pikčiurnike.
-Mhm..-sumurmėjau sau po nosimi.
Jis užsisegė diržą ir užvedė mašiną.

Mes jau buvome prie ligoninės, ir man tai kėlė šiurpą, man nepatinka daktarai ir visą kitą kas ten yra, aš tesiog nekenčiu ligoninės.
-Eime?-paklausė Erikas
-Ok,- paprastai pasakiau, mėgindama nuslėpti nepasitenkinimą, tiesą sakant, man nelabai sekėsi.
Aš išlipau iš automobilio ir Erikas užrakino jį. Mes pradėjome eiti link pagrindinio įėjimo, bet aš nei iš šio, nei iš to sustojau.
-Kažkas negerai?- rūpestingai paklausė Erikas.
-Ne, viskas gerai, tik aš nemėgstu ligoninių.
-Nesijaudink, aš būsiu šalia, jei labai nepatiks galėsiu parvežti tave namo.
-Gerai, ačiū,-nusišypsojau jam.

-Panelė Emilija Vukiten?-paklausė daktarė vos tik įėjau į jos kabinetą.
-Taip.
-Emilija, prisėsk, kaip jautiesi?
-Na, neblogai.
-Hm.. Tikrai?
-Aha
-Dėl ko čia atvykai?
-Mane atvežė draugas, jis sakė kad aš atrodau prastai.
-Na jis nepamelavo, nagi, gulkis ant lovos, apžiūrėsiu tave...

Išėjau iš kabineto ir prie manęs priėjo Erikas, padėjo apsivilkti striukę ir mes išėjime.
-Nuvažiuosim dar iki vaistinės, man iš rašė  vaistų,- pasakiau taip lyg pati labai norėčiau tuos vaistus pirkti dabar.
-Gerai,-pasakė ir nusišypsojo savo *cute boy* šypsena.

-Tai tau reikės į mokyklą ryt?-paklausė Erikas vos tik atidariau namų duris.
-Ne.
-Tai gal galėsiu užsukti į svečius apie pusę dviejų?
-Žinoma,-nusišypsojau.
Apsižvalgiau po namus, juose nieko nebuvo, visiškai tuščia, tik mes su Eriku.

Spalvotas Gyvenimas (Ltu)Where stories live. Discover now