-Gal nori ko nors atsigerti ?
-Ne, ačiū, aš jau turiu eiti, iki.
-Bay,- ištariau ir nusišypsojau kaip kokia idijotė.
Kai Erikas išėjo aš užrakinau duris ir nusitempiau savo kupinę į antrą aukštą. Pamečiau ją ant lovos ir pasičiupau į rankas savo taip mylimą lop top'ą, pajungiau jį ir įlindau į googlę, įsivedžiau į paieškos langelį filmai.in, prisijungiau ir pradėjau ieškoti kokio nors įdomaus filmo, bet ilgai ieškoti neteko, už mano akių užkliuvo filmas pavadinimu „dėl mūsų likimo ir žvaigždės kaltos", pamaniau kad būtų neblogai jį pažiūrėti, nors ir kirk kartų jau mačiau. Paspaudžiau migtuką play ir sustabdžiau jog pasikrautu filmas, o tuo tarpu nuėjau į virtuvę paiimti traškučių ir coca colos. Parėjau į kambarį, pasidėjau visas gėrybes, kurios iš tiesų niekuom nėra geros, na nebent skoniu. Pasileidau filmą ir pradėjau jį žiūrėti.
*****
Net ne pastebėjau kaip atėjo vakaras, na bet kaip visada mano mama pas draugę, o tėtis darbe, taigi aš eilinį kartą likau viena. Pasižiūrėjau kiek valandų, jau buvo 19:30, tėtis tuoj turėtu grįžti namo, o parvažiavęs jei neras nieko valgomo vėl pradės ant manęs šaukti. Aš išlipau iš lovos ir nusileidau į virtuvę, gerai pamasčiusi sumąsčiau iškepti kotletų su virtomis bulvėmis ir salotomis. Ilgai nelaukusi pradėjau gaminti valgį.
*****
Vos tik baigiau gaminti, išgirdau kaip užsidaro lauko durys ir į virtuvę įžengia tėtis.
-Labas, saulyte, darai kažką valgyti?
-Aha, kepu kotletus su bulvėmis ir darau salotas.
-Šaunuolė mano dukrytė,- jis priėjo ir pabučiavo mano kaktą.
Įdėjau porą kotletų ir kelias bulves, ei įmečiau keletą šaukštų salotų į tėtčio lėkštę, padėjau ją ant stalo o pati nudūmiau į savo kambarį. Vos tik įžengiau į jį ant lovos buvęs mano telefonas pradėjo groti mano mėgstamiausią dainą „ one direcion- drag me down", kas reiškia kad man kažkas skambina. Paėmiau į rankas savo plytą ir pamačiau nežinomą numerį, pakėliau ragelį ir kitame laido gale girdėjau labai pažįstamą balsą.
-Sveikutė, čia Erikas.
-Labukas,-vos išlemenau.
-Gal gali ateiti prie stadiono? Aš noriu su tavimi pasikalbėti.
-Dab-dabar?- nežinau dėl ko, ar dėl laimės, ar dėl netikėtumo, o gal iš išgąsčio sumikčiojau.
-Jo
-Na gerai, tuoj būsiu.
-Iki
-Bai.

Spalvotas Gyvenimas (Ltu)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon