Han kom närmare oss med sin stora hund.
"Heej haha, din hund skäller lite, uhm.." sa han och kollade på mig och log.
"Jaha uhm, Vale håll tyst!" röt jag och han satte sig ner och gnydde lite. Där fick han så han teg.
Det blev väldigt stelt för att varken han eller jag visste om vi skulle gå eller prata.
"Uuuhm, vad är din hund för ras?" frågade jag och kollade upp och mötte hans blick.
Han log lite och kollade ner, han ställde sig i en annan ställning och kollade upp på mig igen.
" Jag vet faktiskt inte riktigt, bulldog och några raser till tror jag.""Är din en husky?"
"Yessss, älskar att vara ute så då hittade vi honom och han måste ju ha mycket motion och så." sa jag och log.
Wow. Såhär mycket och avslappnat brukar jag inte prata med någon. Speciellt inte med en främling.
Vi kollade på varandra och granskade både hundarna och varandra. Men han kollade mer på mig med en kanske liten pervers blick.
Jag kollade ner och började försiktigt gå.
Jag känner inte honom? Varför skulle jag stanna?
Jag kollade bakåt och såg att han redan gått. Jag kollade nervöst runt men såg inte till honom någonstans. Jag lugnade ner mig och gick hem och tänkte inte mer på det.
När jag steg in i hallen kände jag hur någon kollade på mig, någon iaktar mig. Jag kollade ut och runt i huset men såg ingen.
Äsch, det va säkert inget.
Jag knäppte loss kopplet och tog av mig ytterkläderna och gick till soffan & satte på tvn. Jag zappade runt mellan olika kanaler men hittade inget intressant så jag satte på netflix. Jag har faktiskt nästan sett alla filmer där. Så det blir nog lite svårt. Men jag hittade en film som jag inte sett tidigare, Maleficent. Jag har hört att den är så jävla bra så man dör, så då måste de väl vara lite bra?
Jag klickade på play och filmen gick på.
Jag kom på tanken att jag inte har någon här hos mig och stöttar mig och är en vän som man kan gråta mot axeln och prata ut med. Jag vet faktiskt inte vad som hände med mina vänner.
Jag fick upp en bild i huvudet på den där blonda killen som jag råkade gå ihop med. Han var lite pervers, eller det är de jag tror hahah. Men han kanske är shysst, men man ska aldrig dömma någon hur man ser ut. Never.
tjenaa, sorry för sjukt dålig uppdatering hahah men jag ska förbättra mig. men iaf rösta för mer!