Opowieść 1

43 3 1
                                    


Od dawna marzyłam by móc coś osiągnąć czasem myślę że się nie nadaje do tego . Chce coś z tym zrobić , ale nie mam sił .Zapewne kiedyś coś się wydarzy ale nie wiem co coś przeczuwam że będzie zaraz padać i zdarzy się coś magicznego . Tak coś myślę . i się zdarzyło Spotkałam chłopaka który stracił pamięć zaproponowałam mu
Żeby poszedł zemną do mojego domu tam się nim moja mama zajmie i tak się stało poszliśmy do mojego domu moja mama spytał co za ten chłopak a ja ze stracił pamiec Wydawał się zmęczony I smutny spytałam czemu Patrzył się tylko na mnie. I nic nie powiedział po 20 minutach dopiero powiedział hej
I sytpał się mię jak mam na imię i gdzie jest powiedziałam mam na imię Weronika jesteś u mnie w domu a ty jak masz na imię?
Powiedział nie wiem nie pamiętam
Za 4 mięsiące odzyskał pamięć i z Weroniką chodził okazało się że on mieszkał dwa domy dalej. miał na imię Kacper. Chodził do gimnazjum 2 a Weronika do gimnazjum 5
Kacper powiedział że się przepisze też do jej szkoły i klasy zapytał się Weroniki do jakiej klasy chodzi czy do a, b, c czy d Weronika powiedziała że do c bo ona kocha wf i jest szybka w biegach. Kacper też powiedział że do c Bendzie chodził. Jutro miał iść do nowej szkoły trochę się bał ale nie przejmował się tym liczyło się tylko że bęndzie z Weroniką chodził do klasy jak poszli do szkoły to Kacper siedział z nią na wszystkich lekcjach na każdej przerwie się przytulali się. Wszystkie Dziewczyny były zazdrosne o niego i specjalnie żeby Weronice zrobić jej nazłość ale i tak Weronika wiedziała że Kacper ją kocha i nie zostawi jej dla jakieś su**. Minoł tydzień Weronika wreście nie wytrzymała poszła do Zuzi i zaczęła się na nią wydzierać że Kacpra ją kocha i ona nie ma szans u nie go i Zuzia chciała ją uderzyć i to zrobiła a Weronika rozpłakała się i wybiegła do toalety a Kacper pobiegł za nią i zaczoł ja przytulać i szepnął jej do ucha nie przejmuj się śliczna ja ciebie tylko kocham Weronika powiedziała ja ciebie tez kocham i nigdy nie Przestanę i poszli razem na lekcję. Skączyli lekcje i Kacper ją odprowadził do domu i sam poszedł do domu swojego do póżna pisali do siebie. Weronika następnego dnia nie poszła do szkoły bo płakała cały dzień Kacper po szkole poszedł do niej i spytał się jej dlaczego niebyło jej wyszkole i dlaczego płacze Weronika powiedziała Kacprowi że jej mama powiedziała że wyjeżdzają do Anglii za dwa lata przyjedzie do legnicy Kacper powiedził jej nie przejmuj się za dwa lata dalej będziemy razem i mieli związek na odległoś....

,,Opowieści o Wszystkim i Niczym''Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz