Czy kiedyś zastanawiałes/aś sie co dzieje sie po twojej śmierci ?
Mam rodziców i rodzeństwo, ale moje życie nie ma sensu. Zabiłam się. Co dalej. Najpierw informacja dociera do twojej mamy. Zaczyna się śmiać, myśląc ze to jakiś kawał ale po chwili dociera do niej, że mnie juz nie ma. Zaczyna płakać, słyszą to moi dziadkowie którzy odrazu dzwonią po tate. Mama nie daje rady.Ciągle powtarza sobie ,ze to niemożliwe. Tata wrócił z pracy najszybciej jak mógł. Myśli ze to jakiś zart ale gdy zobaczył roztrzęsioną mame zrozumial ze to prawda. Zaczyna krzyczeć na mame, po chwili obwiniają sie oboje. po pewnym czasie zaczyna do nich docierac ze to niczyja wina. Tata przytula mame i mówi ze juz nic nie bedzie takie samo ale trzeba zyc. Moje rodzenstwo przychodzi do domu, mama wyprasza najmłodszą z pokoju a starszej mówi ze jej siostra nie zyje. w szkole odbyłaby sie akademia . Rodzice zrobili by mi piekny pogrzeb na ktory nie zasłużyłam. Ubrali by mnie w najladnijsze ubrania jakie miałam. Ludzie którzy mnie nie znali mówili by ze miałam cos nie tak z głową. A osoby które nienawidziłam a one mnie mówiły by ze byłam naprawde fajną dziewczyna.Twoi byli chłopacy zaczynają płakać za tobą żałują że z tobą więcej chwil nie spędzili chcą też umrzeć żeby tylko powiedzieć Ci jedno kocham cie i zawsze będę.
CZYTASZ
,,Opowieści o Wszystkim i Niczym''
Short StoryKsiążka napisana została przeze mnie i moją bff Piesel2238.