Historia tragicznej lecz prawdziwej miłości.
Wiktoria. Śliczna pełna życia 14-letnia dziewczyna.
Kochająca na życie swego chłopaka Mateusza.Mateusz najpopularniejszy chłopak w szkole. Kocha Wiktorie i niechce by jej się coś stało.
Mateusz chodzi do klasy zw swoją dziewczyną i zawsze siedzą że sobą w ławce. Są wręcz nierozłączni. Wszystkie dziewczyny biją się o Mateusza lecz on wybrał właśnie Wiktorie.
Wiktoria chwilami jest zazdrosna o Mateusza. Lecz ufa mu i wie, że on nigdy jej nie zdradzi.
Lecz pewnego dnia..
Zazdrośni koledzy Mateusza namawiają go do spotkania z pewną dziewczyną.Mateusz nie wie o spisku ''przyjaciół". Idzie na tajemnicze spotkanie w kawiarni.
Nie wie jednak, że ma się spotkać ze swoją byłą. Wchodzi do kawiarni i jest przerażony.
-Co ty tu robisz Zuza?
-No jak to co? Przyszłam się spotkać z tobą kochanie.Zuza rzuca się na Mateusza. Bezbronny chłopak nie może sobie z nią poradzić. W tej samej chwili do kawiarni wchodzi Wiktoria...
Zrozpaczona dziewczyna widząc ukochanego w ramionach innej wybiega z kawiarni.
Mateusz biegnie za Wiktorią. Po chwili są na starym moście.
Dziewczyna chce popełnić samobójstwo próbuje skoczyć w przepaść. Ukochany łapie Wiktorie lecz jest już za późno..
Jej renka wyślizguję się z dłoni Mateusza. Chłopak nie zdążył jej niczego powiedzieć... Wytłumaczyć, że to tylko spisek zazdrosny kolegów.. Wiktoria już nie żyje.
Załamany chłopak wrócił do domu, napisał list do rodziców i poszedł na most. Nie wytrzymał myśli, że jego dziewczyna się zabiła. Skoczył z przepaść.
Nie mam już dla kogo żyć. Nikt mnie nie potrzebuje. Ten świat jest zbyt okrutny. Żegnajcie
CZYTASZ
,,Opowieści o Wszystkim i Niczym''
Short StoryKsiążka napisana została przeze mnie i moją bff Piesel2238.