Mam na imię Wiktoria zaczoł się rok szkolny bałam się że bende z moim był w klasie ale i tak jestem bałam się że nie znajdę nowych znajomych że mię nikt nie Bendzie lubiał ale pomyliłam się moja przyjaciółka Alicją siedziała z swoją koleżankom Andżeliką niezbyt ją lubiała na początku była głupia po prostu a ja siedziałam w ostatniej ławce z lewej strony a moja przyjaciółka Alicja w środkowym żędzie w ostatniej ławce siedziałam z taką jedną dziewczyna zaczęliśmy się śmiać i nic nie robić pani nas przesiadła do pierwszej ławki zaczęliśmy uważać na lekcji ale i tak dalej każdy przyszkadzał spytałam się Kingi czy wie gdzie Asnyka ona Powiedział że tak poszłyśmy domnie do domu żeby odłożyć plecak puzniej poszłyśmy na plac taki jeden Artur prubowałam mię zgwałcić ale mu się nie udało ale zabral mi telefon i pisał do mojej koleżanki kc wkurzona się kingą nawet mi nie pomogła zabrać mu telefon po jakimś miesiącu Alicja kolegaowac się z kingą i mi się to nie podobało Alicja nie chodziła do szkoły przez kinge i sandre za nią robiła zadanie żeby jej pomóc ale nie wiem czy to jest pomoc kolehowalam się z Justyną i zaczęliśmy razem wychodzić i się przyjaźnie bawiliśmy się że ona jest mama moją i tak pozostało do tej pory. Alicja wogule nie chodzi do szkoły nie wiem czemu co z nią jest zawsze chodziła myślę że tracę przyjaciółke najlepszą od dziecka nikt nie mógł nas rozdzielić ale im się udało i tak pozostało smutno mk z tego powody że ona nie widzi jak ja cierpię bardzo ja lubię bym mógła zrobić wszystko wtedy dla niej ale nie jest już tak pną się zadaje z innymi osobami przyjaźn nasze wygasła nie da się jej opracować i tam na samym końcu wszyscy zginą życie nie ma sensu powiedziałam.
Cisłam się bo chłopak mię żucił ale to jego nie bolało tylko mię on nic niemał żadnych bliżej ani nic tylko ja płakałam przez niego a on dalej nic zachowywał się jakbym nie instaniala i takie uczucie mam koniec życia Bendzie kurtce niektórzy bendą płakać a niektórzy bendą żałować że czegoś ważnego mi nie powiedzieli ale mogą samej to zrobić na tamtej drugiej stronie zobaczymy się....
CZYTASZ
,,Opowieści o Wszystkim i Niczym''
ContoKsiążka napisana została przeze mnie i moją bff Piesel2238.