רווק לוהט מס׳ 1

5.5K 247 22
                                    

״שקט באולפן! כל הצוות למקומות! שלוש, שתיים, אחת ו..."

אני רצה במהירות למקומי ונעמדת לצד הטריבונה של הקהל, תוך שאני שמה לב לסימוני הידיים של הבמאי, מורה לקהל הילדים הצווחניים היושבים סביבי לפרוץ במחיאות כפיים סוערות, כאשר מנחי תכניות הילדים האהובים עליהם ביותר, יעל, גליה ויובל, נכנסים לאולפן בצעד קליל ומתחילים בלהגם הבלתי נגמר. המנורה האדומה שמעל הכניסה לאולפן נדלקת, כאות לכך שהצילומים החלו.

אני מתנתקת, לא ממש מקשיבה לתוכן דבריהם, דואגת להפעיל את הקהל כשצריך במחיאות כפיים, ממתינה בסבלנות שהצילומים יסתיימו.

לאחר מכן אני יורדת לחדר האיפור ומוצאת את גליה כבר יושבת על כיסא הבד, מנערת את שיערה המתולתל והארוך, האסוף הרחק ממצחה בסרט בד צבעוני ורחב, מתמסרת לידי המאפרת שכבר עסוקה בהסרת שכבות האיפור מעל פניה.

גליה היא הוותיקה מבין המנחים בערוץ הילדים ובשנתיים האחרונות בהן אני עובדת בהפקה הזו הפכנו לחברות קרובות.

העבודה בערוץ הילדים כמפעילת קהל היא רק אחת משלוש עבודות שאני מלהטטת במקביל כבר תקופה ארוכה.

״עוד מעט הקיץ מסתיים והעונה נגמרת.״ גליה מחייכת כשהיא רואה אותי נכנסת לחדר האיפור, עיניה הכחולות והגדולות כשל בובה מצטלבות בשלי מבעד למראה.

״אנחנו מצלמים את פרק הסיום באנטליה, דינה כבר אמרה לך?" היא שואלת, מתייחסת לדינה מפיקת התוכנית.

״עדיין לא," אני מודה, ״אבל בכל מקרה, לא נראה לי שהקיץ אוכל להצטרף להפקה.״
אני מתיישבת לידה, מתחילה להסיר את האיפור מעל פניי.

״אני מסיימת את הלימודים סוף סוף בחודש הבא. יש לי כמה פרויקטים להגיש לסיום ואז אוכל להפסיק לעבוד בשלוש עבודות במקביל ולמצוא עבודה אחת, נורמאלית, בתחום שלי.״

״אבל למדת תקשורת ומנהל עסקים. מה שאת עושה היום, הוא בדיוק בתחום שלך. לא בא לך יותר לעבוד בטלוויזיה?"

״כשנרשמתי לאוניברסיטה, קיוויתי שתואר ראשון יאפשר לי למצוא עבודה קצת יותר משמעותית מלהפעיל קהל בערוץ הילדים.״ אני עונה בעוקצנות מחויכת, ״כעבודה זמנית זה בסדר, לא כקריירה לחיים."

היא בוחנת אותי דרך המראה מסירה את האיפור. ״את יודעת שאת צריכה להתאפר יותר? כל הזמן למעשה. למה את מתאפרת רק כשאת באולפן? את כזו יפה... והעיניים שלך... המסקרה והאייליינר ממש מדגישים את הצבע הירוק המהמם."

״תודה, גליה.״ אני מודה לה בביישנות. ״אבל אני מתאפרת רק כשאני חייבת. כשאני מתאפרת אני מרגישה כמו בפורים, כשהיינו ילדים. זו פשוט לא אני. בטבעי שלי, אני מרגישה הכי נוח ללא איפור."

על המסלולWhere stories live. Discover now