Bu bir kızdı. Hemde çok güzeldi. Birden tuhaf hissetmeye başladım, kizarmaya başladım ve adını sordum. Adı Mia ydı ve çok güzeldi. Ona teşekkür ettim arkadan Kevın ve Emirhan bana gülüyorlardı. Mia bize odamızı gösterdi ve birazdan yemek yeneceğini söyledi. Biz odamıza çıktık. Ben üstümü değiştirip itemlerimi yeniledim. Kevın Mia ya aşık olduğum için benle alay eetmeye başlamıştı. Bende üzerine atlayıp onunla şakasına dovusuyordum. Aşağıdan Mia nin sesi geldi "hadi yemeğe" . Ben özenle giyinip aşağı indim. Ve sofraya oturduk. Onunla konuşmaya başlamıştık. Babasının Minegood Krallığının kralı olduğunu ve Minebad Krallığı ile savaşırken öldüğünü anlattı. Bu Krallıklari ilk defa duyuyordum. Demekki bize saldıran kişiler onlardı diye düşündüm. Sonra anlatmaya devam etti. Minebad in kralı Mia yı buraya hapsetmiş. O hep burdan çıkış yolu aramış ama bulamamış. Sonunda burda yaşamaya karar vermiş. Kevın Mia ya gast ları blaze leri nasıl evcillestirdigini sordu.
Mia: çok zor oldu ama onlara kendimi sevdirdim ve bana alıştılar ama hepsi değil. Bende Mia ya burda sıkılmıyormusun diye sordum.
- hayır artık alıştım ama dünyaya dönüp Minebad in kralını yenip Minegood Krallığını tekrar diriltmek istiyorum.
Ben de sizin davaniza katılmak istiyorum dedim. Kevın ve Emirhan bana baktılar ve odaya çıkalım mı bi dediler. Odaya gittim bana" birden karar verme onu daha tanımıyoruz" dedi Kevın. Ama ben ona güveniyorum dedim ve tekrar aşağıya indim. Mia bana planını anlattı. Plan şöyleydi bir kenarı 10 blaze sen oluşan ve her köşesinde bir gast bulunan bir kare yaparsak ve ortaya zümrüt blok koyarsak kapının açılacağını ve dünyaya döneceğimizi söyledi. O herşeyi hazırlamıştı ancak zümrüt bloğu yoktu. Bende Kevın da var Kevın hadi ver dedim. Kevın şaşkın bir suratla bloğu ona ona verdi. Yavaşça gastlara binip mekana gittik. Gerçektende her şey hazırdı. Hatta bloğun konacağı yer bile. Yavaşça bloğu yerine koydu ve geri çekildi. Önce bir deprem oldu sonra kareyi oluşturan yaratıklar birden yok oldu onların yerine obsityen bloğu oluştu ve portal açıldı. Mia ya elimi uzatarak hadi gidelim dedim. Önden ben ve Mia arkadan Kevın ve Emirhan geldi. Gerçekten de dünyaya geri dönmüştüm. Nerde olduğumuzu bilmiyordum.NOT: ACEMI TAYFA adlı youtube kanalıma abone olursanız sevinirim.