MINECRAFT 10

1.3K 54 18
                                    

ÖNCELIKLE YOĞUN ILGINIZDEN TEŞEKKÜR EDERIM DEVAMINI EN KISA SÜREDE YAZICAM

Mia pusulasini ve haritasını çıkardı ve nerde olduğumuzu bulmaya çalıştı. Kevın bi ağacın tepesine çıkıp etrafa bakındı"ilerde bir köy var"dedi Kevın. Emirhan"eğer oraya gidersek nerde olduğumuzu öğreniriz"dedi. Yavaşça yola çıktık. Yolda giderken iki ata rastladık. Kevın dada iki eğer vardı. Kevın ve Emirhan bir ata ben ve Mia bir ata bindik. Yolda giderken sohbet ediyordum Mia' yla. Kısa bir yolculuktan sonra köye ulaştık. Köylüler bize yoğun ilgi gösteriyorlardı ve öğrendik ki tarafsız bölgedeymişiz. Bi kaç gün burda kalıp kendimizi geliştirdik. Yola çıkmıştık yolumuz baya uzundu gece kamp kurmuştuk. Emirhan ve Kevın etraftan odun ve hayvan aramaya gitmişlerdi.Mia yla baş başa kalmıştık. Ve artık dayanamayıp" Mia seni ilk günden beri seviyorum" dedim ve birden kızardim.
-Afedersin birden azından kaçtı.
+Yooo bende aynı şeyleri hissediyorum.
-Gerçektenmi
+Evet
-ama bu durumu gizliyelim
Kevın ve Emirhan dönmüşlerdi. Odunlardan ateş yakıp avladiklarini pişirmeye başladılar bende çadırları kuruyordum. 2 çadır vardı. Kevın kim kimle yaticak dedi. Ben" biz üçümüz yatalim Mia sende tek yatarsin"dedim. Mia" siz ozaman uyuyamazsiniz istersen sen benle uyu"dedi. Gece yatarken Mia 'yla sohbet ediyorduk ama kısa sürede uyuya kaldık. Sabah kalkıp biraz yürüdük.

NOT: ACEMI TAYFA adlı youtube kanalıma abone olursanız sevinirim

minecraftHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin