Vader: yesisul bunu kaybetme bu demir bize çok lazım özel planım için.
Yesisul: efendim bu planı nezaman açıklamayı düşünüyorsunuz ?
Vader: aslında sana şimdi açıklayabilirim.
Yesisul: açıklayın lütfen çok merak ediyorum.
Vader: tamam yakın zamanda bir bilim adamı toplantısı olucak ordaki clon uzmanlarının yakalayacağız ardından özel bir Sith holocronu bulacam m. Demiri neden çok güçlü Sith clonları yapıcam ardından demiri clonlayacağım sonra bununla bissürü star destoroyer ve Sith star Fighter yapıcam ve yani bu clon işini kaptıktan sonra bütün bilim adamlarını öldürcem ve Cumhuriyet e saldırı düzenleyeceğim.
Yesisul: bu harika bir plan.
Vader odasına çekilir ve bir holocronun önünde meditasyon yaparken yine o ses gelir " nasılsın usta ?"
Vader: bana usta diyorsun yoksa glen marek ? Glen senmisin ? Hayır ahsoka sensin dimi ?
Ahsoka bi force ghost şeklinde belirir.
Ahsoka: evet usta hep seni izledim gözlerimi bile kırpmadan hemde artık beni öğrendiğine göre biraz dinlenebilirim.
Vader: ahsoka seni görmek çok güzel nasılsın ?
Ahsoka: iyi değilim usta canlanmak istiyorum ve bunun bir yolu var bitane datacron var o lazım oda gass ormanındaki vadide bulunuyor ve hoth da bi Mara var orada bi mezarlık var o mezara ölen kişiye ait saçtır bi alettir koyuyorsun sonra holocronu koyuyorsun ve Sith felsefesini söylüyorsun o kişi canlanıyor beni canlandırabilirsin ışın kılıcım sende biliyorum istermisin beni
Canlandırmak ?
Vader: elbette tabiki.
Ahsoka: Sağol usta ben biraz dinlenicem uyuyacağım görüşürüz.
Vader: görüşürüz.
Ahsoka gittikten sonra Vader kendi kendine konuşur.
"Hah sen öyle san bu seni kullanacağım fakat seni değil padmemi canlandıracağım hiiiiiğğhiiiii hiiii"
Wave de odasındadır duruyordur sonra ona bir force ghost gelir
Wave: sende kimsin ?
Sidious: ben babanın ustası Darth Sidious.
Wave: ne sana asla güvenmem defol buradan !!!
Sidious: yehia yı kurtara bilirsin.
Wave: ne bunu nereden biliyorsun ?
Sidious: hep onu düşünüyorsun her gün, her dakika ve her saniye.
Wave: doğru.
SİDİOUS: baban anneni canlandıracak tam o saniyede babanı yenip oradan padmenin saçını atıp yehia Ya ait bir şey koyucaksın üstelik imparator sen olacaksın yakın zamanda seninle tekrar görüşeceğim.
Wave: bu muhteşem sonunda ona kavuşucam onun için babamı bile öldürürüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STAR WARS DARTH VADER ILE OĞLU DARTH WAVE VOL3(final) YENİLMEZLİK
Science FictionMerhabalar ben yiğit mert(1419adam)(#kurucu) Bildiğiniz üzere bu serinin 3. Kitabı olucak ve son kitabı Artık bigger 44-55 üssü yok mu olucak ? Vader yeni yenilmez bir ordumu yaratacak ? Ahsoka geri mi dönüyor ? Padme dirilicek mi ? Luke babasıyla...