Vader Fury sine binmiştir, yanında yesisul vardır.
Vader: Ahsoka Buradamısın ?
Ahsoka: Evet usta, isteğin nedir ?
Vader: bizi Korriban daki Sith hatırasına ışınlayabilirmisin ?
Ahsoka: Maalesef, o kadar güçlü değilim ama sen öylesin usta !! Eğer güçlerimizi birleştirip ortak meditasyon yaparsak oraya gidebiliriz.
Vader: peki öyleyse... varmısın yesisul ?
"Varım"
Ahsoka, Vader ve yesisul meditasyona başlar. " Güç bize yol göster, bize yol göster, eğer göstermessen seni hükümederiz !!"
Ardından bu söz üzerine Fury sallanmaya başlar ve geminin her yeri hata verir. "Güç, güç yolu göster, göster yolu !" Ardından iyice odaklanırlar ve bi an için zaman yavaş hareket eder, kahramanlarımız kendilerini Sith hatırasının önünden çıkarlar Fury den inerler,
Buraya her Sith bir şey bırakmıştır, burası güçte en yoğun yerlerdendir, içeri girerler ama bi an için yere düşerler başları ağırır, ardından Ahsoka çığlıklar atarak kaybolur ve Vader ile yesisul çok hayranlıkla bakarlar. Darth Nihilus, Darth Bana, Count dooku, Darth Andedudu, Darth Marr ve neredeyse bütün Sith lordları Aniden Hatıranın içindeki heykeller canlanır ve bissürü ölü Antik Sith Savaşçılar ayağa kalkar, ve hep beraber Söyle derler" Nu tuti tsis ! Nu tuti tsis !"
Vader: bizde eşlik edelim.
Yesisul: peki lordum. .
" Nu tuti tsis ! Nu tuti tsis ! Nu tuti tsis !" Ama bu heykeller aniden saldırmaya başlar, antik Sith savaşçıları öyle.
Vader: Sakin ol bırak saldırılar engelleme onlar, bize zarar veremez !!
Yesisul tek kelime etmeden öylece durur ve aniden bütün Sith savaşçıları vaderın önünde eğilir ve kaybolurlar.
Aniden önlerine Darth Bane çıkar ama force ghost şeklinde.
Darth Bane: siz ! Siz ! Çok güçlüsünüz içinizdeki karanlığı hissediyorum..
Vader: Sithlerin baş tağıcı Darth Bane... (eğilir)
Bane: Ayağa Kalk !! Asıl benim eğilmem gerekiyor sende... sende... güç değil ama çok kuvvetli ve karmaşık bir şey var, okadar kuvvetliki onu anlayamıyorum belkide yüce Lord Exar kun dan bile güçlüsün.
Vader: Nasıl olur ? Ben sizin tırnağınız olamam.
Bane: kendini küçümseme.
Aniden Darth Nihilus, Exar kun, Darth Imperious ve Darth thanoton force ghost şeklinde gözükür ve Vader ın önünde eğilir.
Ardından Marka Ragnos gelir yanındada Sith ari adas vardır herkes şaşırır. Ragnos dan söyle bir ses çıkar " Hepiniz sakin olun ve kesin sesinizi !!"
Bane: Sith ari... şuan o kadar tuhaf hissediyorum ki. (hemen eğilir)
Vader: Nasıl olur ?
Ragnos: Sith'in kara lordu hepimizin en zekilerinden biri oldun, diğer herkes o savaşçıları sabah akşam yok etmeye çalışıp anı bıraktı ama sen onla çok iyi yanşıttın kibir ve öfkeni ama sen onu yok edicek olansın.
Vader: kimi ?
Sith ari adas: plaguies... bir şekilde canlanacak ve gücün dengesini bozup herkeze çile çektiricek, her kes acı Çekicek buna müsade edemezsin !!masum insanlar onlar... ama maalesef senden çok güçlü eğer bizim dışımızda biriylede ittifak kurmazsan yok eder seni.
Vader: Beni o yarattı ama onu yok etmesine ederim ama nasıl ona ulaşıcam ?
Bane: önce holocrona kaydet ve buraya onu bırak Vader hayatını kaybettiği holocronu bırakır oraya.
Vader burada uzun bi müddet meditasyon yapar ve çok kuvvetlenip yeni yetenekler kazanır, mesela force speed özelliğini geliştirir hızı yükselir canlı bir varlığı hatta gezegen emme gücü kazanır ve dahasını.
Vader: Yesisul ve saygı değer lordlarım Droumund Kaas daki hatırayada gitmem lazım.
Imperious: Zaten oradasın ikisi aynı yer Kaas danda gelsen burdada yine buraya çıkıyor.
Yesisul: Vaay canına.
Vader o kadar güçlenmiştiki yürümeye gerek duymuyordu kendini ışınlıyordu.
Fury e bindikten sonra Ahsoka geri döner ve Vader olanları anlatır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STAR WARS DARTH VADER ILE OĞLU DARTH WAVE VOL3(final) YENİLMEZLİK
FantascienzaMerhabalar ben yiğit mert(1419adam)(#kurucu) Bildiğiniz üzere bu serinin 3. Kitabı olucak ve son kitabı Artık bigger 44-55 üssü yok mu olucak ? Vader yeni yenilmez bir ordumu yaratacak ? Ahsoka geri mi dönüyor ? Padme dirilicek mi ? Luke babasıyla...