RENESMEE POV.
Mi-am descheiat șireturile bocancilor și le-am aruncat într-un colț al casei . Capul îmi vâjâie și încheieturile mă dor . M-am dus în camera și mi-am îmbrăcat pijamalele cu ștrunfi . Mi-am târât picioarele până la bucatarie unde mi-am pus niște cipsuri într-un bol . M-am așezat pe canapeaua din sufragerie și mi-am pornit televizorul . La scurt timp ochii mi se închideau încet , dar un zgomot sâcâitor mi-a distrus planurile . Mi-am înșfăcat telefonul , văzând că prietenul bunicului meu mă apelează insistent . Simțeam că ceva rău s-a întamplat , pentru că , deși apelurile bărbatului care m-a crescut timp de 7 ani , sunt scurte , mereu el le face . Am apasat pe butonul verde , și am ascultat în liniște primele cuvinte ale bărbatului .
-Bună , draga mea Renesmee . Știu că e târziu , dar trebuie să te anunț că în seara asta bunicul tău a făcut atac de cord și a decedat . Mâine este înmormântat la biserica St. Andrew , la ora patru . Mama ta dorește sa faci un număr de dans la ora patru jumătate . Să nu întârzii .
Am închis telefonul , fără să mai spun nimic și m-am așezat din nou pe canapeaua zdrențuită . Stefan era singura persoană căreia i-a păsat cu adevărat de mine . După ce l-a vârsta de 11 ani , mama mea a plecat în Germania cu noul ei soț , el m-a luat și m-a crescut pana la varsta de 18 ani .
Nu puteam reacționa la vestea primită . Știam că această zi va veni . Eram pregatită . M-am întins , acoperindu-mă cu pătura albastră și mi-am închis ochii .
KLAUS POV.
Mi-am așezat papucii și mi-am lăsat sacoul pe spătarul scaunului . Nimic nu se compara cu liniștea propriei case . Mă pregăteam să intru în baie , când am auzit telefonul sunandu-mi . Fiind o ora destul de târzie , nu îmi puteam da seama cine mă poate apela și când am vazut că sunt căutat de tatăl Karinei , sentimentul de mirare a crescut .
-Bună seara , dragul meu Klaus . Voiam să îți mulțumesc pentru că mi-ai tratat fiica cu atâta grija . Știu că te-am luat cam din scurt și că poate ai alte planuri , dar tatăl meu și bunicul Karinei a decedat în această seară . Mâine vrem sa îl îngropăm . Știu că e devreme , dar sincer să fiu moșul a fost o durere în fund pentru mine și familia mea și am vrea să ne luam de grijă cât mai repede . În fine , mă pierd din nou în detalii . Voiam să te întreb dacă vrei să vii mâine alături de fata mea . E destul de posomorâtă și aș vrea să aibă pe cineva de încredere lângă ea .
Am ascultat în liniște spusele bărbatului și primul impuls a fost sa îi spun Nu , gandindu-mă la micuța balerină și la faptul că mi-a acaparat gândurile din momentul în care am vazut-o . Dar mi-am amintit că nu se poate întâmpla nimic . Este doar o zi și până la urmă și nici nu știu dacă o voi mai întâlni pe micuța făptură .
-Desigur . Voi fi acolo alături de Karina . Să îmi trimiteți detaliile printr-un mesaj , pentru că sunt destul de obosit și nu aș vrea să le uit . Acum , dacă mă scuzați , trebuie să închid pentru că aș vrea să fac un duș și să ma odihnesc pentru ziua de mâine . Noapte bună .
RENESMEE POV.
M-am uitat pentru ultima dată în oglindă și am decis să nu îmi leg părul. Capul mă dore și nu pot spune că e cea mai bună zi a mea. Mi-am luat cheile de pe măsuța de la ușă și mi-am târâit picioarele până la ieșirea din casă . Holul era întunecat și pereții apropiați te făceau să iți grăbești drumul spre liftul blocului . O mare parte din locatari sunt bătrâni , singurul apartament gol fiind cel de lânga mine . Am auzit ca a fost cumpărat de cineva acum două săptămâni , dar nu m-au interesat detaliile ....
Chiar dacă suntem în primele zile ale anului , vremea mă surprinde . O adiere calda îmi face rochia neagră să se legene în valuri și îmi dau seama că am facut o alegere bună în privința ei . E perfectă pentru accest moment si pot spune că o să mă ajute .
Cu doua încercări , motocicleta primita de ziua mea , a pornit . Ea este singurul cadou care l-am acceptat fără nici un protest , din partea lui Stefan . Știa că mă caracterizează așa că s-a gândit să mă surprindă . Și cum râdea mereu de mine "La cât iubești căruța asta , și la înmormântarea mea vei veni cu ea . " , mi-am zis să îi fac măcar în ultimul moment pe plac . Când am ajuns în parcare , m-am dat jos și zâmbetul meu , a crescut cum nu se putea mai tare . Nu sunt tristă . Nu plâng . Nu mă rog . Și în nici un caz nu o să mă prefac , spunând cât de mult îmi pare rău . Pentru că el știa că o să se ducă .
Îmi amintesc când vorbeam despre o poveste citită la ora de Engleză , în care se vorbea despre moarte si viața de , după ea . După câteva glume și subiecte bine discutate cu bătrânul meu , l-am întrebat dacă va dori sa îi fac ceva în mod special în ziua înmormântării lui .... Și , dupa ce m-a făcut să promit că voi respecta ce își dorește , mi-a răspuns la întrebare , simplu " Zâmbește " .
Și asta și fac .... Indiferent de zâmbetul batjocoritor al surorii mele vitrege , de tristețea tatei față de fiica lui cea mică sau de nepăsarea de pe fața mamei . Voi zâmbi când voi dansa pentru el , pentru ca a fost singurul care s-a bucurat de pașii mei de rață , făcuți la zece ani . Voi zâmbi când voi vorbi despre el . Voi zâmbi când voi vedea lacrimi false . Voi zâmbi pentru că pacea lui , mi-a adus mie puțină liniște în suflet .Autor a.k.a "Bill" *mereu am vrut să mă numesc așa ...*
Hey , lume . Ce faceți ?
Dansăm pe o capră cu două cozi ...Tu ce crezi că facem ?
Oke ...nu credeam că o să răspundeți ...Dar , un "bine" era de ajuns ....
Du-te la culcare , că ești obosită ....