De veghe în lanul de secară

13 1 0
                                    

  "-What if I fall ?
   -Oh . But my darling , what if you fly ? " - e.h.
         

     REN . POV .

   Eram pe un șezlong și mă bucuram de razele soarelui , când am auzit cel mai rău lucru din acest moment . Alarma !
     

    "Love and marriage
Love and marriage
They go toghether like the horse and carriage
This I'll tell you, brother:
You can't have one without the other! "
        M-am trezit ! M-am trezit ! Azi este prima zi de școală din acest an . Sunt la facultatea de arte , pe secția de grafică . Am avut de ales dintre dans și desen , dar am hotărât să am baletul ca opțional . Vreau să îmi îmbunătățesc și a doua pasiune a mea . Nu ma ocup prea des de ea , fiind doar studiul de la școală .
      M-am ridicat din pat și după ce mi-am deschis geamul , m-am îndreptat spre bucătărie . Playlist-ul făcut pentru diminețile din timpul saptămânii a început , cerialele se înmuiau , așa că am decis să mă pregătesc .
    Mi-am îmbrăcat pantalonii rupți , un tricou simplu și mi-am așezat materialele și carțile in geantă .
     Am terminat grăbită micul dejun și am ieșit val-vârtej din casă .
     Drumul nu a fost lung , viteza avută cu motorul fiind rezonabilă .
     Mi-am parcat cu grijă motocicleta și înainte de a porni spre cursul de matematică , am avut grijă să îmi pornesc muzica în mp3 .
    Clădirea este uriașă , dar nu are cum să fie mai mică . Conține peste 120 de săli de curs , un teren uriaș de fotbal , 40 de ateliere de desen , 15 săli de repetiție pentru cursanții de la categoria de muzică și instrument , 10 săli de dans , 5 pentru sculptură , sala de festivități și să nu uit de bibleoteca uriașă ce ajuta elevii să învețe indiferent de oră . E deschisă mereu , chiar dacă e prânz sau miezul nopții.  Se ocupa cu tot ce îi trebuie unei persoane pentru a ajunge cea mai bună în ceea ce face . Si reușesc . Aici învață cei mai buni și intră doar cei mai buni . 
     Primele ore sunt destul de liniștitoare , rutina amintindu-mi plictiseala simțită după fiecare oră care nu era pe placul meu . Chiar dacă nu pot spune că am fost atentă la tot ce mi s-a predat , oboseala începea să își facă prezența , dar știam ca singura oră pe care o mai am e literatura . Și pot spune că , îmi lipseau orele doamnei Malvin , în care trebuie sa cititim din cărțile propuse și să ne exprimăm părerea . Ora profesoarei Malvin era o binecuvântare pentru mulți . Vocea ei caldă și umorul negru ce o caracterizau pe femeie , pot fi unele din motivele pentru care vii cu drag în fiecare zi .
       De fiecare dată când împingi ușa din lemn masiv al sălii de literatura , pielea ți se furnică . Lemnul bine lustruit scârțâie sub piele , în timp ce un aer cald îți izbește fața . Știi că sunt mereu pornite caloriferele . Bocancii fac parchetul ușor să scârțâie , mirosul paginilor vechi de carte îți întâmpină simțurile și pereții plini de rafturi cu romane , te fac să îți dorești să stai toată ziua aici .
   Fiecare elev își găsește liniștea aici , chiar dacă este pentru 80 de minute.
Când m-am apropiat de catedră am observat ca azi vom discuta despre  "The catcher in the rye"-J.D.Salinger .
Am apucat un volum de pe masă și mi-am găsit locul în sală . Știam ce capitol trebuie sa citesc , fiind scris pe tablă ce trebuie să facem .
  
  "Game, my ass. Some game. If you get on the side where all the hot-shots are, then it's a game, all right - I'll admit that. But if you get on the other side, where there aren't any hot-shots, then what's a game about it? Nothing. No game." 
   
   
    ......

Și așa se termină orele pe ziua de azi. Câteva rânduri făcându-te să te întrebi ce este viața cu adevărat . Dacă merită să lupți sau să îți îmbrățișezi monotonia .

        Și așa am rămas în fața motorului meu . Oare profesorul Spencer avea dreptate ? Viața e un joc ? Sau Holden a zis adevărul crud , pe care oamenii nu îl pot accepta ?
  

    HEY , OAMENI !! Vreau doar sa spun ca trebuie sa cititi " De veghe în lanul de secara " * The catcher in the rye* , pentru a intelege contextul citatului . Am vrut sa va starnesc putin curiozitatea . Este un roman pe care il recomand . Desigur , as recomanda si "Romanul adolescentului miop" . Dar daca va decideti sa cititi ambele carti , puteti observa doua perspective interesante .....
P.S. Imi pare rau de capitolul scurt .
    ORICUM !! NOAPTE BUNA , ELECTROCUTAȚII MEI !! COȘMARURI PLĂCUTE !!
       - JustHouse
        11:00pm
     Melodie :Forget what I said - Noora Noor
        *capitol postat fara verificarea de rigoare *

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 14, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

More than blackUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum