prosím všechny, kdo se odhodlají přečíst si tuhle povídku, aby opravdu četli WWA jako první a ne BWA, které navazuje. pokud si první přečtete BWA, nedává vám to nějak extra smysl, děkuji za (snad) pochopení.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Procházel jsem se skloněnou hlavou parkem a v duchu nadával každému, ba jsem na ně žárlil, protože už měli svou spřízněnou duši, se kterou stráví celý život. Chtěl jsem si sednout k veřejnému klavíru, který stál uprostřed parku, kousek od kašny, která v letních dnech osvěžovala kapičkami vody, které ke klavíru zanesl vánek, a jen tak hrát. Hrát pro sebe, hrát pro lidi, hrát pro... spřízněné duše.
Ne, že bych uměl hrát nějak výborně, dokonale, bez chyb, to zase ne, ale hrál jsem přijatelně. Občas jsem si přál, aby se při mé hře ukázala barva nebe a paprsek světla ukázal mou spřízněnou duši. Připadal jsem si jako vyvrhel společnosti, jelikož jsem stále jako jediný z mých přátel neměl společníka, partnera. Byla pravda, že v tomto světě to fungovalo jinak, naprosto odlišně než by někdo předpokládal a i já občas uvažoval nad tím, zda tohle není jenom sen či výplod něčí fantazie.
V tomto světě to fungovalo asi nějak takto: při narození vám byla přiřazena třída a barva, kterou neuvidíte, nepoznáte, nerozeznáte od ostatních a nebudete znát její jméno, dokud nepotkáte svého/svou spřízněnou duši, takzvaně "soulmate". Třídy už jsou trochu složitější, ale pokusím se to vysvětlit tak, aby to pochopil snad každý.
1.Třída: Tahle třída je zároveň i ta nejvyšší a nejdokonalejší. Nachází se zde lidi z vyšších vrstev, jako právníci a prosperující spisovatelé, herci, zpěváci, politici a podobně. Tito lidé nachází svého "soulmate" už v brzkém věku, například kolem 15 věku života a zůstanou s ním navždy. Tihle lidé jsou ti, které ze srdce nenávidíte, protože na vás se to štěstí prostě neusmálo.
2.Třída: Do této třídy spadají normální lidé, jako jsem já. Občas mají ale určitý talent, jako například hra na piáno či klavír, housle, trumpetu, zpěv, malování, psaní poezie, fejetonů, příběhů, a tito lidé poznají svou spřízněnou duši většinou kolem 18 věku života. Někdy dříve, někdy později. Někdy se na ně štěstí neusměje a společnost je zařadí do třídy třetí.
3.Třída: Tato třída je vlastně třída plná lidí bez talentu, bez jakéhokoliv světla v jejich životě, jakékoliv naděje. Těmto lidem nebylo určeno nic, žádný skrytý talent, který by mohli v životě použít a "okouzlit" tak svého budoucího doživotního partnera. Jsou takzvaně vyvrhelem společnosti. Svého 'soulmate' někdy dokonce nepoznají celý život a stráví jej sami.
Tak, to bychom měli osvětlení tříd. Teď bych mohl vysvětlit barvy.
Vy sami nevíte, jakou barvu neuvidíte. Většinou to vědí jen doktoři, jelikož ti vidí všechny barvy, protože se nachází v první třídě. Vaše barva často závisí na barvě spřízněné duše, takže pokud vy nevidíte například zelenou, druhý nevidí modrou a naopak. Šancí, jak poznat svého partnera, jsou mnoho.
Může to být někdo, kdo je váš protiklad, takže pokud vy jste například zpěvák, on může být kritik hudby. Jestli jste malířem, on může být ten, co umění absolutně nenávidí. Pokud jste herec, on může být někdo, kdo pracuje v bulváru plným pomluv. Můžete se poznat při výkonu nějaké práce, kdy najednou kolem vás, jakoby na vánku, proletí barva, kterou nedokážete nikam zařadit, nikdy jste ji neviděli a když se podíváte, odkud vychází, zjistíte, že tam stojí člověk, zády otočený k vám a z něj vychází ona barva. A vám nezbývá nic jiného, než následovat barevný pramen, proužek, spirálu až k nim a oni poté poznají, že vy jste jejich partner na doživotí, jelikož po vašem doteku, ať je to čistě poklepání na rameno nebo malé otření prstů o prsty toho druhého, vyvolá bouřlivou reakci a vaše barva se objeví. Ta barva, kterou ten druhý neviděl, neznal, nechápal. Může se to stát kdekoliv a kdykoliv. A někdy je to zase úplně jinak.
ČTEŠ
A White Winged Angel [Ereri/Riren; CZ]
Fanfiction¿¡ PROSÍM O POZORNOST PŘEDTÍM, NEŽ SI PŘÍBĚH BUDETE ČÍST. TOHLE JE PRVNÍ ČÁST. DRUHÁ ČÁST (Blue Winged Angel) JE Z LEVIHO POHLEDU A PROTO PROSÍM, ČTĚTE TUHLE PRVNÍ, JINAK VÁM, STEJNĚ JAKO MNĚ, NEBUDE DÁVAT DEJ ZROVNA SMYSL. ¡¿ "V tomto světě to fung...