Capitolul 1

171 2 1
                                    

Aren't you somethin' to admire 

Cause your shine is somethin' like a mirror 

And I can't help but notice 

You reflect in this heart of mine 

............................................... 

-Da,Ashley?! 

-Ce faci?Dormeai?Te-am trezit? 

-Mnu...Stai linistitã,nu-i nimic. 

-Ok...Atunci îmbracã-te ,iar în 10 minute ne vedem la Starbucks-ul de lângã colţ.Sã nu întarzi! 

-Dar... 

-10 minute!Te pup! 

-Bine...Şi eu... 

Scumpa mea Ashley ştie mereu cum sã vorbeascã cu mine ,chiar şi atunci când sunt bezmeticã din cauza somnului.Neavând de ales mã îndrept leneşã spre dulap,îl deschid şi îmi iau ceva confortabil cu care sã mã îmbrac,dar nu înainte sã fac un duş care sã mã scoata din aceastã stare. 

Dupa ca m-am îmbrãcat,m-am machiat puţin şi am pornit spre cafenea foarte relaxatã.Soarele îmi lumina tenul deschis ,iar muzica din cãşti îmi provoca mii de ganduri.Imaginaţia nu se axeazã bine pe unul ,cãci,un glas suav îmi striga numele,era Ashley,bineînţeles.Un zâmbet mic îşi face apariţia pe chipul meu atunci când o zãresc.Ochii de culoarea mahonului îi strãluceau în momentul in care observã cã ridic capul din pãmânt şi mã aşez la masa la care se afla ea. 

-Punctuala ca de obicei. 

-Doar mã stii Ashley,nu-mi place sã-i las pe oameni sã mã aştepte cum nici mie nu-mi place sã-i aştept.Şi ce era atât de important încât aproape m-ai obligat sã vin aici? 

-Pãi ştii cã sâmbãtã este ziua Emmei şi mi-a zis sã-ţi dau ãsta. 

Era un plic alb cu mici decoruri aurii foarte finţue.Îl admir pentru câteva clipe ,iar apoi îmi fac curajul şi îl deschid.În el era o invitaţi albastrã scrisã cu o nuanţã de roz foarte placutã pe care scria :  

" Draga Alison,  

Dupã cum ştii sâmbãtã este majoratul meu,iar cu aceastã ocazie te invit la perecerea datã in cinstea acestui moment frumos şi memorabil.Invitaţii vor începe sã soseascã de la ora 22:00,dar aş prefera ca tu şi Ashley sã veniţi de la 20:00 la mine acasã ,iar de aici vom pleca împreunã spre clubul pe care l-am rezervat.Nu accept nu ca rãspuns din partea ta aşa cã a ramas stabilit: sâmbãtã la ora 20:00 sã fii la mine.Te pup! 

P.S. : Sã nu-ţi faci griji în privinţa pãrului şi a machiajului,totul este aranjat. 

Cu drag,scumpa ta,Emma ." 

-Sã mai întreb câţi invitaţi are? Dupa cum o ştiu eu pe Emma,şi o cunosc foarte bine,a chemat toatã şcoala,dar ce zic eu toatã şcoala,tot oraşul. 

-Haide Alison, nu mai fi şi tu aşa.Plus de asta ştii cã nu avem de ales ,trebuie sã mergem,Emma este una dintre prietenele noastre cele mai bune şi ştii cât de bine i-ar face sã îi fim alãturi în acest moment special. 

-Da ,ai dreptate. 

-Ştiam! 

-Ce modestã eşti. 

-Şi asta ştiam. 

-Mereu mã faci sã râd. 

-Ãsta este talentul meu. Deci când mergem sã-i luãm cadou şi sã ne luãm nişte rochii frumoase? 

-Pãi daca astãzi este joi şi ziua ei este sâmbatã ,ar trebui sã mergem mâine sau dacã nu chiar azi. 

-Pãi tu ,astãzi ai ceva de fãcut cã eu nu am nimic?Nu vrei sã ieşim pe undeva? 

-Nu,nu am nimic de facut.Ba da şi aşa mã plictisesc în casã. 

-Sau mã gândesc cã e mai bine dacã tu vii la mine ,iar apoi plecãm împreuna spre mall ca sã-i luam un cadou Emmei.Ce zici? 

-Da ,e bine. 

Ne ridicam ,lãsãm banii pentru cele douã frappe-uri şi ne îndreptãm spre casa ei.Drumul nu este foarte lung ,deoarece stãm foarte aproape una de cealaltã.Intrãm pe poartã ,iar micuţul ei cãţeluş ne întâmpinã plin de veselie,latrând de zori.Mã aplec spre el,întind mâna uşor ,luându-l in braţe şi încep sã-l mângâi în timp ce urcam treptele ce duceau spre camera lui Ashley.Mã aşez pe pat şi mã joc cu Totto în timp ce prietena mea se aflã într-o luptã cu dulapul ,deoarece nu îşi gãsea o ţinutã cu care sã se îmbrace.Timpul trece,iar Ashley tot nu a reusit sã se hotarascã ce ţinutã va purta, aşa cã mã îndrept spre ea ,îi aleg ceva repedeşi plecãm spre mall-ul din centrul oraşului.Aici începem sã colindãm fiecare magazin,iar dupa câteva ore bune ,în care am reuşit sã ne luãm şi rochii şi sã-i luam câteva cadouri Emmei,deoarece nu M putut alege doar unul singur aşa cã i le-am luat pe toata cele care ne-au plãcut,ne îndreptãm spre KFC-ul de la etaj.Pentru un moment nu sunt atenta la drum,uitându-mã la Ashley care îmi povestea ceva foarte fascinant pentru ea,şi mã trezesc intrând într-o persoana care mã face sã-mi scap toate pungile şi sã cad fãrã a mai putea sã fac vreo mişcare pentru a evita acest lucru.Dupã ce conştientizez ce s-a întamplat încerc sã mã ridic cu ajutorul lui Ashley şi mã aplec pentru a-mi ridica pungile cãzute,dar ce sã vezi persoana în care am intrat le adunse şi mi le întinse. 

-Cred cã îţi aparţin.îmi spune o voce groasã  

Mã uit uimitã la el în timp ce îl analizam din cap pâna în picioare. 

-Ããã..mm..d..a.. este tot ce pot rosti,iar în secunda urmãtoare mã fac roşie ca racul.Fiind ruşinatã de reacţia mea mã întind spre el,apuc pungile si plec farã a mai spune ceva. 

Ashley obişnuitã cu reacţiile mele ciudate atunci când vine vorba de persoane pe care nu le cunosc îşi cere scuze în numele meu , aleargã în urma mea strigându-ma şi încearcã sã mã ajungã. 

-Nu pot sã înţeleg cum eşti aşa de timidã.Dar de data asta te iert ,deoarece el chiar arãta suepr bine.Sunt geloasã!De ce a trebuit sã intri tu repede în el şi nu eu?! 

-Ashley!Terminã!A fost un accident.Nu vreau sã mai vorbesc despre asta. 

-Bine... 

Ajunse la etaj ne alegem o masã şi ne lãsãm lucrurile . 

-Ce vrei sã-ţi iau? o întreb nepãsãtoare pe Ashley în timp ce eram foarte concentratã la maniu. 

-Un smart meniu cu cola si sos de usturoi. 

-Ok. 

Îmi fac loc printre multimea de oameni spre casa de marcat la care întâmpin o coada la care sunt nevoita sã stau cincisprezece minute pentru a comanda,iar cand ,în sfarşit ,momentul mult aşteptat a sosit ,nu apuc sã rostesc bine un cuvant cã îmi aud numele rostit de vreo doua-trei ori. Am chicotit ,deoarece numai Ashley era în stare sã se razagndeasca în ultimul moment.Dar ce sa vezi ...

În spatele timiditatiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum