Capitolul 4

107 4 5
                                    

Nu,nu pot sã fac asta.Ce se întâmplã cu mine?!Alison,trezeşte-te!Simt cum îmi recapãt puterile şi reuşesc sã-mi controlez picioarele astfel mã feresc şi mã ridic.Gândul îmi este numai la scena ce era cât pe ci sã se întâmple.Voia sã mã sãrute...

-Ãã..Cred cã ar trebui sã luãm şi nişte cupe pentru îngheţatã.Oare unde le-o fi pus Ashley?!spun eu încercând sã parã cã nimic nu s-ar fi întâmplat.

Îmi aruncã o privire gânditoare şi miratã în acelaşi timp,iar apoi dupã ce gãsesc cupele iau şi nişte linguriţe si mã ajutã cu tavă şi sucul.Drumul pare interminabil ,iar liniştea ce ne învãluie mã face sã-mi readuc aminte din nou şi din nou scena de mai devreme.În cele din urmã ajungem în sufragerie unde se pare cã fetele mele se înţelegeau destul de bine cu bãietii,pãreau chiar foarte apropiaţi.Întrãm în camerã,punem tot ce avem pe masă ,iar apoi fiecare se serveşte cu ce doreşte.

-Ştiţi bãieţi,sâmbãtã am majoratul şi mã întrebăm dacã aţi vrea sã veniţi.Mi-ar face plãcere.spune Emma încântatã.

Când îmi dau seama de cuvintele rostite simt cum cerul îmi cade în cap.Nu voiam sã mai am vreo legãtură cu acest bãiat şi cu prietenii lui.Vreau că drumurile noastre sã nu se mai intersecteze ,dar se pare cã prietenele mele nu au aceeaşi pãrere.

-Da,normal cã o sã venim.spun cei trei în cor.

Seară a decurs normal,ne-am uitat la un film,bineînţeles cã băieţii voiau sã fie de groazã,însă eu am protestat şi le-am convins şi pe fete că de această datã sã fie de partea mea ,uitându-ne la o comedie care a fost foarte bunã.

-Cred cã ar trebui sã plecãm bãieţi,e destul de târziu şi ar trebui sã le lãsãm sã doarm.

-Nu e nicio problemã...spune Ashley fericitã,insã nu mai apucã sã termine fraza ,deoarece am anticipat ce voia sã spunã şi am cãlcat-o pe picior pentru a se opri.

Eu mã întorc în cameraã pentru a strânge lucrurile în timp ce Ashley îi conducea pe bãieţi,iar Emma le dãdea datele legate de majorat.Simt cum o manã caldã îmi atinge braţul,fãcandu-mã sã mã întorc.

-Mi-a pãrut bine sã te cunosc.îmi spune Austin cu un glas ferm în timp ce-mi face cu ochiul.Uite ãsta e numãrul meu,aştept un mesaj cu numãrul tãu.spune în timp ce se îndreaptã spre ieşire în timp ce se mai uitã o datã spre mine .

Dupã ce pleacã cei trei, fetel vin şi mã ajutã,iar dupã ce terminãm de fãcut curat ne culcãm.

Dimineaţă şi-a fãcut apariţia foarte repede.Razele soarelui ne mângâia pielea trezindu-ne uşor .M-am trezit cu o stare foarte bunã şi eram foarte fericitã,insã nu ştiam de ce.Mã ridic din pat,mã îndrept spre dulapul lui Ashley şi îmi iau ceva de îmbrãcât,deorece îmi adusesem ceva pentru nopţile în care dormeam la ea şi nu aveam când sã mã duc acâşã sã îmi iau schimburi.Dupã ce m-am schimbat observ cã fetele s-au trezit aşa cã ne îndreptãm spre bucãtãrie pentru a lua micul-dejun.Dupã ce mâncãm eu împreunã cu Emma ne luãm la revedere de la Ashley şi plecãm împreunã cu şoferul lui Emm' spre casã.Drumul a fost scurt.O pup,iar apoi ies din masinã ,intrând în curte,iar apoi în casã.

-Bunã dimineaţă,scumpo!mã întâmpinã mama împreunã cu tată.

-Bunã dimineaţă!

Vorbim ce mai vorbim,iar apoi mã duc în camerã mea.Întru un pic pe contul meu de facebook şi observ cã am o cerere de prietenie şi un mesaj.Curioasã mã uit repede şi observ cã amandouã erau de la Austin.Stau câteva clipe sã mã gândesc dacã sã îi accept sau nu cererea,iar în cele din urmã cedez apãsand butonul de confirmare.Observ cã era online şi mã bagã în seamã.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 14, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

În spatele timiditatiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum