kagami'nin bakışı ;
"Kagami-chan! Uyan artık uçağa geç kalacağıız!"
Annemin bağıran sesi ile gözlerimi hızla açtım ve saate baktım heycanla üzerimde ki yorganı fırlattım ve üzerimi değiştirmeye başladım , bu gün japonya ya gidiyorduk . Ailemle birikte yaşamayacaktım orda ve bu güzel bir şey ve ayrıca annem ile babamın tanıştığı yeri görebilecektim bu bile benim için güzel bir şey . Kalbim o kadar hızlı atıyor ki anlatamam . Üzerimi giyndikten sonra çantamı alıp aşağıya indim . Annem ve babam ve ayrıca onların sevgilileri beni bekliyorlardı , babamın sevgilisi dany ve annemin sevgilisi fiona evet tuhaf bir aileye sahibim .
"Hadi artık uçağı kaçıracağız"
Annem babam ve fiona ile birlikte arabaya bindim dany ile vedalaştım bu biraz üzücüydü ancak o da bir süre sonra japonya ya gelicekti nasıl olsa ...
***
Uçağa bindiğimde yerimi aramaya başladım , annemler ne kadar şanslılardı önlerdeydi yerleri ve ben hm burası galiba harika uçağın en arka koltuğu ve üstelik ortada ki yer umarım yanıma kimse gelmez . Yerime oturdum ve mp3'ümü çıkartıp kullaklıklarımı taktım ve kafamı geriye yaslayıp uyku pozisyonu aldım , bir süre sonra tam uykuya dalacakken birisi önümden geçti gözlerimi açtığımda siyahlar içinde minik bir bedendi bu kapşonu takılı olduğu için suratını göremiyordum ama lanet olsun ki o kalçalar gerçekten ağız sullandırıcıydı ...
Uçak indiğinde yanımda ki çocuk yine önümden geçerek ben tahrik etti tanrı aşkına sınanıyormuyum acaba ?Ondan sonra hemen ayağa kalktım ve peşinden bende uçaktan inmeye başladım . Önümden ilerliyordu , hızlı bir rüzgar sayesinde kapşonu açıldı ve gökyüzünü kıskandıracak kadar mavi saçları rüzgarla birikte dans etti çok kısa bir andı ama büyleyici olduğu bir gerçektti , hemen kapşonunu geri taktı ve ilerlemeye devam etti ...
Bavullarımızı aldıktan sonra annem ve fiona ile vedalaştık onlar başka bir uçağa daha bineceklerdi babamla bir araba tuttuktan sonra babam beni evime bıraktı ve onunlada ayrıldım küçük bahçeli bir villaydı , benim için bir apartman da yeterdi ama ailem asla beni dinlemedi her neyse , eve girdim ve bavulumu bir köşeye bırakıp hızla tuvalette ilerledim , o mavi saçlı çocuk yüzünden ne haldeydim böyle ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Ve Kırmızı(düzenleniyor)
Roman d'amourYaoi(gay(boys love)) Ben uyardım... NOT-SMUT VARDIR ....... Kırmızı ve siyah'ın aşkı var olabilir mi? Siyah kırmızıya güvenebilir mi?