Bu bölümde sizi beklettiğim için telafim olsunnn bakalımmm ;-);-);-)Artık evden çıkmak zorundayız. Çıkmazsak burada öleceğiz.
Arkadaşlarım ve ben şok olmuştuk. Ne yapacağımızı bilemez halde bacaklarımız titreye titreye yere çöktük. Efeye dönüp bakamadık bile ama onu evden çıkarmamız gerekiyor. Şu an o kadar çaresizimki en sevdiğim arkadaşlarımdan biri olan Efenin suratına bile bakamıyorum ve ona karşı olan son vazifemi yerine geyiremiyorum yani onu cenazesini gömemiyorum.
Onu bir şekilde evden çıkarmalıydık yoksa evde duramazdık ve evden çıkarsak hepimiz ölebiliriz.
Arkadaşlarım son çare olarak onu pencereden çıkarmayı önerdi ve hep beraber mejburen kabul ettik. Şimdi daha bir saat öncesinde beraber kurtulma planı yaptığımız arkadaşımızın cesedini pencereden dışarı atacağız. Bunu yapmak zorundayız.
Hep baraber oturduğumuz yerden sanki omuzlarımızda dağlar varmış gibicesine kalktık ve Efenin yanına doğru yavaşça yaklaştık. Biz kızların cesareti el vermediği için Efenin dağılmış olan suratına hala bakamıyorduk. Ona bakmadan parmakları kesilmiş olan ayaklarından tuttuk ve yavaşça kaldırdık. Onu kaldırırken ağzına tıkılmış olan parmaklardan birisi benim ayağıma düştü. Ben çığlık atarak cesedi bıraktığımda ağzından bütün parmaklar boşaldı ve hep beraber cesedi bıraktık. Mejburen cesedi yeniden kaldırdığımızda birimizde pencereyi açtık. Sonunda cesedi atabildik.
Arkadaşlarımdan birisi sinir krizi geçirdi. Gitti ve yerde duran bütün parmakları elinin içine aldı. Doğruldu ve kapıya ilerleyip ses tellerini kapıdan söktükten sonra pencereden dışarı fırlattı. Yere çöküp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Birimiz koşarak mutfağa gidip. Arkadaşım suyu içince biraz sakinleşti ve konuşmaya başladı.
-Ben biliyordum bunları , ben biliyordum olacakları ama size söylemiyordum , şimdi sizde öğrenin gerçekleri , dedi.Bir an duraksadı ve şaşkın bakışlar arasında anlatmaya başladı ;
-Ben buraya gelmeden önce bir kitap aldım. Şimdi bana ne alakası var diyeceksiniz ama çok alakası var. Kitabı aldığım adam bizi buraya getiren şofördü ve bizi buraya getirirken bana 'bu kitapta hem kurtuluş hemde ölüm yolunuz var' dedi ama ben bişey anlamamıştım. Kitapta sadece resim var ve ilk üçvresim gerçek oldu yani o resimlerdeki ölümler gerçekleşti. Kitabı kaybettim. Galiba evden çıkarken Sevginin Efenin yanımızda olmadığını anladığı yerde düşürdüm. Şimdi ne yapacağız , neler olacak , sıra hangimizde bilmiyorum. Kitaba pek dikkat etmedim ama o kitabı almak zorundayız , dedi .
Bunları anlatırken birden bişeyler oldu ve ayağa kalkıp arkadaşım Burcuyu boğmaya başladı. Biz onları ayırmaya çalışırken o hiç bırakmadı Burcunu boynunu. Sanki güç iksiri içmiş gibiydi ama artık bişeyler yapmak zorundayız çünki Burcu her an ölebilir.
Ben mutfağa hızlı adımlarla gidip elime en büyük bıçağı aldım. Elim titreye titreye boğuşmanın olduğu odaya giderken bir yatağın ve bir sandyenin daha eksildiğini gördüm. Bu çok garip. Nasıl olurda biz evdeyken yatak ve sandalye yok olabilir. Hem daha bir kişi daha ölmedi. Sandalye ve yatak bir kişi daha ölünce eksilmiyomuydu ? Neyse biz konumuza dönelim. Boğuşmanın olduğu odaya gittim. Arkadaşım hala Burcuyu boğmaya çalışırken sırtına elimdeki bıçağı sapladım. Yere düştü ama tam olarak ölmedi , hala yaşıyordu. Birisini ilk defa bıçaklamanın şokuyla elimdeki bıçağı yere düşürdüm. Yerde yatan arkadaşım bıçağı aldığı gibi bacağıma bir kesik attı. Acıyla inleyip yere düştüğümde Burcu bıçağı arkadaşımın elinden alıp ona birkaç kez daha sapladı. Yerde yatan arkadaşım ölmeden önce bikaç kelime mırıldanabilmişti. Son sözleri şunlardı ;
-Her şey içi hepinizden özür dilerim. O kitabı bulun , bu çok önemli. Bu yaptığım canilikleri kendim yapmadım , bana "O" yaptırdı.Acaba arkadaşmın o dediği kim ve nasıl yaptırabildi bunları , işin içinde karanlık güçler olamaz değilmi.
Şimdi o da öldü. O nu ben bıçakladım ve bu yaptıklarımın yükü artık ağır gelmeye başladı.
Arkadaşımın dedikleri pek anlaşılır olmasada bazı şeyleri açıklıyor. Tüm bu olanların o gizemli şoförle bir alakası var ama Neden ? Ben bu olanlardan dolayı hıçkıra hıçkıra ağlarken arkadaşlarım ve ben daha fazla odada kalmak istemediğimizden çıkmaya karar verdik. Arkadaşlarım bana ve Burcuya destek oldular ve bizi yerden kaldırdılar. Ben bacağım acıdığı için zorlada olsa yürüdüm. Sonunda bu canavar odadan çıktık. Pencereyi bilerek açık bırakmıştık. Çıktıktan sonra kapıyı bir daha açmamak üzere kilitledik.
Çıktıktan sonra hepimiz yaşadıklarımızın yorgunluklarından dolayı yataklarımıza geçtik. Bacağım hala kanıyordu. Bunu gören Burcu bana pansuman için gerekli eşyaları getirdi. Burcu gittikten sonra kanayan bacağıma pansuman yaptım. Arkadaşlarıma baktığımda hiçbiride uyumamıştı ben akşam gidip kitabı arayalım dediğimde hepside onaylarcasına başını salladı. Akşama kadar dinlenmek amacıyla kendimi o güzel uykunun kollarına bıraktım.
Evettt arkadaşlar acaba yeni bölümde ne olacak. Kitabın gizemi çözülecekmi ??? Hepsi yeni bölümdeee ;-);-);-)
Arkadaşlar lütfen oy verinn. Ve tabiki yorumlarınızıda bekliyorumm ;-);-);-);-);-):-):-):-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümlü Gezi
Misterio / SuspensoKim üniversite gezisine bi kampa gidince arkadaşları gizemli cinayetlere kurban giderki ??? Peki katil kimdir ??? Bu olayların sebebinin bi hastalık olduğunu öğrenseniz ne yaparsınız , üstelik hastalığın sebebi sizken ... Olaylar hiç beklenmedik...