Allahım ne kadar da heyecanlıyım ya da birazdan duyacaklarımdan dolayı çok korkuyorum. Cafeye gelmem tam bir saçmalık ama o kadının Evet annemin neler diyeceğini merak ediyorum. Etrafa bir göz gezdiriyorum ama yok hâlâ gelmemiş.
Ve işte o het zamanki güzelliğiyle bana yaklaşıyordu içimden koşup sarılmak geliyordu ama yapamazdım bana yaptıklarından sonra yapamazdım. Geldi ve karşıma oturdu, Öyle sıcak gülümsedi ki...
Uzun bir süre ne o ne de ben konuştum sadece birbirimize baktık. Sessizliği ilk bozan ben oldum.
- sanırım artık konuşman gerek, dedim.
Annem;
- sana herşeyi anlatacağım ama sakın konuşmamı bölme, dedi ve anlatmaya başladı.....
Herşey babanla o tatil esnasında tanışmamızla başladı. Ben çok zor durumdayım çünkü burada eski kocam beni tehdit ediyordu.çünkü bir kadına aşık olmuştu ve tek engel vardı oda bendim. Üstelik Christ te vardı ama onu almama izin vermiyordu. Beni onunla tehdit ediyordu. Tek çarem orayı terk etmemdi. İsremeyerekte olda Crisi bırakıp buraya (tatil yeri)geldim sırf daha iyi bir hayat yaşasın diye. Burada çalışmaya başladım o zamanlar babanda buradaydı. Tanıştık onu çok sevmiştim kısa sürede alıştık birbirimize ama aşktan çok arkadaşlıktı aramızdaki. Bir kızı olduğunu söyledi adı yasmindi. Eşi kızını doğurduktan sonra ölmüş. Hiç akrabaları yoktu çünkü kaçarak evlenmişlerdi. Benim durumumuda biliyordu. Bana bir teklifte bulundu.onunla evlenmemi ve sana annelik yapmamı ilk kabul etmedim ama sonra seni o minik ellerini görünce kabul ettim. Herşey yolunda gidiyordu çok mutluyduk taki o haber gelene kadar eski eşim benim izimi bulmuş buraya geleceğini ve hayatımı mahvedeceğini söyledi. Önce inanmadım ama sonra ciddi olduğunu öğrendim Chris ona resti çekmişti ve o her zamanki gibi 5 parasız kalmıştı. Yapacak hiöbşrleyim yoktu sizi korumak için gittim. Oğlum buldu sonra beni. Uzun yıllar ondan kaçtık. Daha sonra onun öldüğünü öğrendik. Seni şuan burada görünce ne kadar mutlu olduğumu bilemezsin ve inan cris seni çok seviyor.onu benim yüzümden bırakma.Konuşmasını bitirdi ve yaşlara boğuldu. Koşup ona sarıldım ve herşeyi geride bırakmak istediğimi söyledim. Ondan crisi aramasını istedim. Crisin gelmesi çok kısa sürdü. Beni görünce çok şaşırdı. Sebepsizce gittim ve ona sarıldım. Ve kulağına onunla evlenmek istediğimi söyledim......