Stăteam cu Harry în fața salonului de 5 ore și nimeni nu a venit să îmi spună ceva despre starea surorii mele. Îmi e așa de frică , o iubesc enorm , ea e singurul lucru care îmi amintește de mamă și nu aș vrea să pierd.Harry mă ține în brațele sale puternice și îmi șoptește la ureche ca totul o să fie bine. Nu a vrut să plece deloc de lângă mine , a refuzat chiar și să răspundă apelurilor și credeți-ma au fost multe.
După încă 2 ore de chin și așteptare, doctorul care a operat-o pe Haley iese din sală de operații și se îndrepta spre noi. Imediat mă ridic din brațele lui Harry , cu o părere de rău ce-i drept din cauza ca după mult timp , m-am simțit protejată atunci când am stat în brațele sale.
Mă îndrept spre doctor și sper din tot sufletul să aibă vesti bune pentru mine .
- Doctore , cum se simte Haley ? Mă grăbesc eu sa-l întreb și în următoarea secundă simț cum brațele lui Harry se încolăcesc în jurul mijlocului meu făcând ca fluturașii din stomacul meu să înceapă să se agite.
- Operația a decurs bine, sora dumneavoastră are o nouă inimioară ce bate în pieptul ei, dar trebuie să aveți grijă să nu se supere și să manance regim. - spune doctorul și eu îl ascult ochi și urechi vrând să fac întocmai.
Doctorul a spus ca ar fi mai bine să mergem să ne odhinim deoarece Haley nu se va trezi până mâine. Inițial nu am vrut , dar Harry nu m-a lăsat pana nu am acceptat să mergem împreună la o cafenea , să discutăm despre relația noastră .
M-am urcat din nou în mercedesul lui Harry și am ajuns în fața cafenelei. Am intrat așezându-ne la o masă și comandând . Eu mi-am luat un Latte Macheato , băutură pe care o ador, un schimb Harry si-a luat o cafea amară .
- Hmm , Lara , ri-am luat ceva ! Spune el scărpinându-se la ceafă după care se întinde și îmi da o punca de cadouri roz.
Eu ridic o sparceana și iau curioasă pungă desfăcând-o găsind un telefon la fel ca al lui numai ca era pe alb.- Mersi, dar nu pot să accept! Deja ai făcut enorm pentru mine ajutându-ma să plătesc operația surorii mele ! Îți sunt extrem de recunoscătoare ! Spun eu și el se strâmba în semn ca nu îi place răspunsul pe care i l-am dat
- Ba da o să accepți cadoul ! Nu accept refuz ! Numărul my este deja în telefon , m-am trecut "Iubi" ! Îmi spune el și zâmbește ! Ahh zâmbetul ăla mă omoară ! E permis să fi așa de frumos ?
- Bine ! Spun eu știind ca oricum nu am cum să refuz
- Acum să mergem la ține acasă ! Spune el și eu mă încrunt deoarece nu înțeleg ce vrea să facă .
- La mine ? Ce să căutăm la mine ? Îl întreb eu
- Cum adică ce să căutăm la tine ? Îți luăm bagajele și le mutam la mine în apartament , nu e logic ? Mă întreabă el și mă stăpâneam din răsputeri să nu îi torn ceașca de cafea în cap .
- Am crezut ca glumești când ai zis să ne murtam la ține ! Îi zic eu sincer vrând să păr cât mai calma
- Ei bine ai crezut greșit ! Ri-am zis de la început : eu plătesc operația surorii tale , iar tu te prefaci ca ești iubita mea și te muți la mine în apartament . Așa ne-a fost înțelegerea asa ca respect-o ! Spune el puțin cam tare ultima parte . Deci să înțeleg ca domnului nu îi place ca cineva să nu-l asculte ! E bine de știut pe viitor.
- Bine ! Spun eu încet dandy-i de înțeles ca m-a cam speriat când a ridicat tonul la mine.
Sincer nu sunt o persoană fricoasă , dar mereu când cineva țipa la mine mă aștept să și dea în mine , așa cum se întâmplă când tată da în mine.
Am ajuns în față casei și i-am mulțumit lui Dumnezeu ca tată nu e acasă , sincer nu aș fi vrut ca Harry să afle ca tata e un bețiv care mă tratează ca pe propriu sac de box.
Împachetatul hainelor nu a durat mult , deoarece am puține haine .
Harry a luat valiza cu haine , a pus-o în portbagaj și după am pornit spre apartamentul lui.Când am ajuns în față complexului de apartamente , am rămas cu gură căscată , era uriaș ! Când am ajuns în apartamentul lui Harry , am avut un al doilea șoc pe ziua de azi : totul era așa luxos și scump. Livingul era decorat în două culori ce îi dădea un aer misterios .
- Harry , unde e camera mea ? Îl întreb eu deoarece nu dormisem toată noaptea precedentă fiind la spital , voiam să mă odinesc puțin .
- Camera ta ? Asta s-o crezi tu ! Nu iubito ,cei dormi cu mine în cameră ! Spune el și eu ma rugam să glumească , dar după privirea lui se pare ca vorbește destul de serios .
-------Iată și capitolul 4 ! Sper din suflet să va placa și aștept părerile voastre !
CITEȘTI
A Mea Pentru Totdeauna
FanficHarry Styles , cel mai bogat afacerist în vârstă de 25 de ani este bătut constant de părinții la cap să renunțe la viață de Casanova pe care o are și să își facă o iubită adevărată . Exasperat de părinții lui , acesta se gândește serios și începe să...