Capitolul 5 - Care parte din "Nu " nu o intelegi ?

219 27 7
                                    


~ din perspectiva Larei ~

Am auzit eu bine ? Vrea să stăm un aceeași cameră ? Când apartamentul lui are 5 camere el vrea să stam în aceeași cameră ! Omul asta e sabatos ? Eu înțeleg ca a făcut multe pentru mine , m-a ajutat cu operația lui Haley, dar sunt iubita lui falsă . Dar de la a fi iubită falsă și până la a dormi împreună în aceeași cameră , în același pat , e cale luuuuunga !

- Nu ! Îi spun eu direct și dacă ma enervează poate îi dau și un pumn în fața ăia prea perfectă a lui, nu nu pot să dau în fața ăia , e prea perfectă !

- Nu ? Asta să o crezi tu iubire ! Ești pe teritoriul meu , acum eu fac regulile ! Spune el și îmi ia valiză și începe să urce scările. Mă țin după el și observ ca intrăm dintr-o cameră mare care are pereții gri închis și un pat imens cu lenjerie neagra și un dressing imens.

Îl văd ca se îndreaptă cu valiza mea spre dressing și mă intreb ce face , dar apoi când vine în cameră cu valiza goală îmi dau seama.

- Tu , nemernic idiot și sexy , care parte din "nu" nu o înțelegi? Îl întreb eu și în momentul de față chiar ca mă aptin să nu îi dau una în mutra ăia sexy.

- Iubito , am înțeles totul și mersi , dar știu și eu ca sunt sexy și te-ai îndrăgostit de mine de la prima vedere ! Spune el și nu pot să îmi dau seamă unde încape atata aroganță.

- Idiotule ! Murmur eu încet sperând să nu mă audă , dar m-a auzit iar în următoarele momente buzele lui erau peste ale mele oferindu-mi primul meu sărut . Era așa dulce

- Idiotule! Murmur eu și vreau sa-i dau o palma peste față , dar mamă lui mă oprește.

- Ce-ai sălbătico? A fost doar un sărut ? Spune el și eu nu mă mai pot abține și îl plesnesc . Ok , cred ca am început relația noastră cu stângul !

- Poate pentru tine a fost doar un sărut , dar pentru mine a fost primul meu sărut și tu mi l-ai furat ! Spun eu și pot citi socul de pe fața lui cand i-am zis ca a fost primul meu sărut .

- Serios ? Nu ai Mao fost sărutata niciodată până acum? Mă întreabă el cu uimire

- Da Harry ! Coarte serios ! Cine ar vrea să sărute o fata care este maltratată de propriul tată ?spun eu și imediat îmi pun mâinile peste gura când realizez ce sm spus .

-Poftim ? Lara , pe tine te bate tatăl tău ? Mă întreabă Harry și avea o privire destul de serioasă în semn ca atât mi-ar trebui sa-l mint.

- N..n..nu ! Spun eu și încep să trag de mânecile bluzei ca să îmi acopăr vânătăile de pe mâini.

Harry când observa lucrul acesta vine spre mine și îmi apuca tivul bluzei și încearca de o tragă în sus să văd , dar incerc să îl opresc. Văzând ca nu am ce să fac , cum să mă opun , până la urma dau drumul bluzei , iar el mi-o ridica în sus si rămâne stupefiat când vede vânătăile și rănile de pe corpul meu !

- Lara , tatal tău ti-a făcut astea ? Întreabă el referindu-se la vânătăile de pe corp . Văzând ca ezit să îi răspund mă mai întreba odată : Lara , tatal tău ți-a făcut asta ? Mă întreabă el aproape urland la mine și în momentul acela m-a cuprins o stare de frică : aerul nu îmi mai ajungea în plămâni , nu mai puteam să respir și tremuram din toate încheieturile . Când m-a văzut fața lui Harry s-a transformat în una speriata .

- Doamne iubito , ai un atac de panică ! Încearcă să te calmezi inspiră -expira , inspiră -expira ! Îmi spune el eu făcând întocmai începând să mă liniștesc.

- Harry , mersi ! Spun eu și îl pup pe obraz , după care mă rușinez de gestul meu și fug în baie și îl aud pe Harry chicotind în urma mea.

~din perspectiva lui Harry ~

Fata asta o să fie moartea mea ! E atât de inocenta și timidă și e și foarte frumoasă ! Când am văzut-o în cafenea am fost sigur ca ea ar fi perfectă pentru a fi iubita mea falsă ! E exact așa cum si-ar dori mama o față pentru mine , sunt sigură ca o să fie încântată când o să i-o prezintă deseară . Uups , am uitat să îi spun Larei ca desera o să luăm cina cu părinții mei. Cred ca ar trebui să o anunț , așa ca mă duc spre baie și încep să ciocan la ușă ! Doamne s-a rușinat așa de tare doar pentru faptul ca mi-a dat un pupic pe obraz.

- Lara , hai deschide usa! Îi spun eu

- Nu! Spune ea hotărâta

- Lara , deseară luăm cină cu părinții mei și nu o să ai timp să te pregătești ! Îi spun eu și în secunsa următoare observ cum se deschide ușa și iese imediat .

- De ce nu mi-ai spus mai înainte ? Mă întreabă ea și îmi oferă o privire ucigătoare .

#######

Heiii a venit și capitolul 5 ! Știu ca am zis ca postez ieri , doar ca nu am putut posta capitolul. Știu ca nu e cine știe ce capitolul , dar sper să va placa !

A Mea Pentru TotdeaunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum