Capitolul 10 - De ce ma părăsești ?

196 26 8
                                    


din perspectivă lui Harry

Mă bucur enorm să știu ca micuța făptură care a suferit enorm m-a iertat și numai e supărată pe mine .

Cobor încet scările cu Lara la brațul meu și pot vedea cum toți bărbații se uita la ea și o măsoară din cap până în picioare . Un sentiment straniu mi-a invadat întregul corp și aș fi vrut să mă duc și să îi strâng de gât pe toți. Cred ca încep să simț ceva pentru Lara și nu vreau , eu nu sunt capabil să iubesc și nu aș face altceva decât să o rănesc și mai tare, iar ea nu merită asta. E cea mai bună , caldă , prietenoasă față pe care am cunoscut-o până acum și a suferit enorm . Ea nu merită asta , ea merită să fie fericită . Eu nu o merit , un monstru ca mine care doar face lumea să sufere nu merită o așa fata lângă el.

Dacă aș avea-o lângă mine sunt sigur ca m-as îndrăgostii de ea și nu vreau asta , așa ca o termin aici.

- Domnilor și doamnelor vreau să fac un anunț , eu nu mă căsătoresc , relația dintre mine și Lara a fost doar o farsă ! Spun eu și văd lacrimile din ochii Larei . Îmi pare rău micuțo , dar îți e mai bune fără mine.

- Harry , glumești , nu ? Mă întreabă mama și pot să va d dezamăgirea în ochii ei.

- Nu , mamă , nu glumesc ! Spun eu mamei în timp ce văd ca micuța mea își șterge lacrimile de pe față și fuge sus , iar mama fuge în urma ei.

Sunt un nenorocit , dar nu pot distruge un suflet inocent ! L-ai distrus deja ! Superb , acum își face și conștiința mea apariția

~din perdpectiva Larei~

După vorbele rostite de Harry nu am mai stat mult ca lacrimile au început să îmi curgă pe față, așa ca am fugit repede pe scări până un dormitor .
M-am așezat pe pat și am început să plâng mai tare , până am simțit o mâna micuța pe umărul.
Am tresărit speriată, dar m-am calmat când am văzut ca lângă mine era mama lui Harry.

- E adevărat scumpo tot ce a zis Harry ? Mă întreabă ea și pot vedea în ochii ei dorinta ca cele spuse de Harry să fie adevărate.

- Îmi pare așa de rau ! Spun eu și încep să plâng mai tare. Mă așteptam ca mama lui Harry să începa sa țipe la mine însă gestul ea m-a uimit: a venit lângă mine și m-a luat în brațe , pupându-ma părintește pe frunte.

- Te-ai îndrăgostit de el , nu-i așa scumpo ? Mă întreabă mama lui și eu încep să plâng mai tare

- Da , dar după gestul făcut de azi , sunt convinsa ca el nu simte nimic pentru mine și nici nu o să simtă niciodată ! Spun eu

- Eu cred exact contrariul ! Eu cred ca și el se îndrăgostește de ține și îl sperie gândul acesta ! Îi e frică să iubească Lara ! Spune mama lui Harry și eu încep să plâng mai tare. Aș da orice ca să fie adevărat ce spune ea , aș da orice ca Harry să mă iubească.

- Doamnă , mulțumesc mult ! Spun eu și o îmbrățișez

- Scumpo , nu ai de ce să îmi mulțumești ! Dar , te rog , spune-mi pe nume.spune ea și eu plec rușinata capul în jos deoarece nu îi știu numele - Ce s-a întâmplat scumpo ? Mă întreabă ea când vede ca am lăsat capul în jos.

- Știți , eu nu va știu numele ! Spun eu și roșesc toată în obaji din cauza rușinii

- O scumpo de asta te-ai rușinat tu ? Numele meu este Amalia ! Spune ea și îmi zambeste

- Ce nume frumos aveți ! Îi spun eu

- Scumpo , mi-as dorii din suflet ca tu să fi nora mea , te potrivești perfect cu Harry și sper ca și el să își dea seama de asta .

Vreau să spun ceva, dar nu mai am ocazia deoarece ușa se deschide , iar pe ea își face apariția Harry. Mama lui văzându-l , pleaca spunând ca are treabă , dar eu știu ca a făcut asta ca să ne lase pe mine și pe Harry să vorbim.

- Uite Lara, îmi pare rău ! Îmi pare foarte rău , dar nu mai pot să continui cu asta! Spune el și eu îndrepta spre el și pun mâna pe fața lui.

- De ce mă părăsești Harry ? Îl întreb eu iar ochii mi se umplu de lacrimi

- Pentru ca îți e mai bine fără mine , pentru ca ai nevoie de cineva să te facă fericită ! Spune Harry și în momentul asta i-as da o palmă.

- Tu mă faci fericită Harry! Spun eu și mă uit în ochii lui.

- Nu Lara , eu doar te fac să suferi ! Spune el după care duce mâna spre buzunar și scoate de acolo un cec pe care mi-l înmânează.
Pe cec era scrisă suma de 10.000 de dolari .

- Nu am nevoie de banii tai ! Spun eu și îi arunc cecul după care mă îndrept spre dulap și îmi scot o pereche de blugi și o bluza cu care să mă îmbrac , restul hainelor le las aici deoarece sunt cumpărate de el iar eu nu am nevoie de nimic de la el.

Mă schimb și cobor jos dar nici urma de Harry , poate e mai bine așa! Ies pe ușă și plec departe de locul unde am cunoscut atât iubirea cât și durerea.

După 2 luni

Au trecut 2 luni de când am plecat din casă lui Harry și îmi e extrem de dor de el , dar nu am ce să fac , el a decis ca îi e mai bine fără mine.
Haley se simte mai bine după operație , acum poate fi și ea un copil normal , dar partea proasta este ca ne-am întors înapoi acasă , iar certurile cu tata și bătăile lui nu au întârziat să apăra . Acum însă am o altă problemă , mi-a întârziat problema, așa ca m-am dus și am cumpărat un test de sarcină și acum aștept să văd care e rezultatul.

Cele 3 minute au trecut , iar eu iau testul in mâna și când mă uit la rezultat erau.....

Heii. , așa cum v-am promis am postat și capitolul acesta , sper să va placa și aștept părerile voastre .

Am și o întrebare și aș vrea sa fiți sinceri : vi se pare ca mă grăbesc cu acțiunea poveștii ?

A Mea Pentru TotdeaunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum