Antonias perspektiv
"Antonia? hallå? vakna" hör jag Felix röst bredvid mig. "Men... jag somnade ju nyss" "Nej, det var för tre timmar sen" "Hur mycket är klockan?" "09:45" "Och du väcker mig nu därför att?" nästan skriker jag åt Felix och tittar arg på honom.
"Jag har varit vaken i typ en timme, och jag kan inte somna om, så jag tänkte..." "Du tänkte väcka mig, som sov så jävla gott och drömde om snygga killar och..." "Drömde du om mig?" Jag skakade på huvudet. "Du är inte snygg" "Inte, säker?" säger Felix och drar av sig tröjan som han haft på sig. "nu då?" "Nej, fortfarande inte så snygg, det finns snyggare"
Felix ställer sig upp från sängen, tar av sig byxorna och säger sedan: " Nu då?" "Naket, men inte snyggt" "Du är ju dum" "om du tar av dig de där kanske du blir snyggare, bara kanske?" säger jag och pekar på hans kallingar. Han ger mig ett chockat ansiktsuttryck, går fram till dörren för att låsa den, och sedan drar han av sig sina kallingar, och lägger dem på golvet.
"Är du nöjd nu?" frågar Felix och drar handen genom sitt hår (på huvudet då). "Du kan ju inte ändra så mycket... men..." "äh nu får du hålla käften" säger Felix, tar på sig sina kallingarna och hoppar sedan ner i sängen, sätter sig gränsle över mig och börjar att kittla mig. "Nej, nu är du, aahh lägg av, detta är inte rätt jag ahhh hahaha polisanmäler dig, och du frågade ju" "Det är inte rätt att säga att nån inte är snygg" "men... man ska inte ljuga" "exakt" nu hade Felix slutat att kittla mig, och jag började kittla honom istället. Jag vände på oss så att jag låg överst, satt gränsle över honom och kittlade honom. Han skrattade minst lika mycket som jag gjorde.
Jag slutade kittla honom och han tittade mig i ögonen, och jag såg något som inte funnit där innan. Han var sugen på mig. "Felix" "va?" "Sluta, du vet vad jag menar!" "nä det gör jag inte, säg nu" "nä, det var inget"
jag sänkte mitt huvud och började försiktigt att föra min mun mot hans. Han mötte min mun och vi kysstes. Först var det ganska slarvigt, och Felix var väldigt ivrig. Men sen blev det mer noggrant och passionerat. Jag låg fortfarande över honom och han började sakta att föra sin hand mot min rumpa. När han haft handen där en stund, började han att ta ett lite hårdare grepp, innan han klämde hårt. Själv började jag att kyssa Felix lite hårdare och våra tungor krigade om dominans. Tillslut vinner jag och jag får makten, jag tar lite luft, drar ifrån, kollar Felix in i ögonen. Nu ville jag ha honom. "Felix, jag..."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Two seconds to run - F.S
FanficAntonia är en helt vanlig tjej, eller nej det är hon inte. Med hennes tre bästisar, Emmy, Rebecca och Rebecka gör hon människorna i värden oroliga. Men ta det lugnt alla, det är bara fyra, knäppa, ovanliga och otroligt roliga tonåringar som försöker...