2

15 2 0
                                    

Bir gun yine saskin sakin okulun bahcesinde yururken gozum birine satasdi .Anlamsizca hosuma gitdi.Cocugu daha once gormusdum . Ama hic boyle hiss etmemisdim. Ismi Feritdi. Nerden taniyorum diye sorarsaniz en yakin arkadasim Arasin arkadasiydi.

Ben sececegim erkegin Ferit olmasina karar verdim.Isterseniz size biraz onu anlatayim.Kemdisi 10b lerde okuyordu.uzun biylu kumral biriydi yakisikli degildi . Ama benim gozume cok tatli geliyordu. Tam benim istedigim gibiydi Deli catlak birsey bende oyleydim cunki. Ferid tum gun kolidorda sürter . Diger cocuklara satasirdi .Kolidora pek cikmazdim dogrusu kalabalik olurdu ve ben boyle yerleri sevmezdim.siniflarimiz ayni kolidordaydi.

Her gun okulun bahcesinde gozkerimi diker mal mal onu izlerdim.Kendisinin varligimdan haberi bile yokdu .Ferid cool baskalarini takmayan tiplerden degildi . Azicik ezikdi aklida bir karis havada. Hep gulerdi agzi kapali gormedim ben daha onu

Okulda telas vardi.bizim okulda her yil okul olimpiyatlari yaplirir.Her kes kendine bir ders secer o dersin sinafina girerdi sora puan alinirdi en yuksek puan 25 di .Neyse olimpiyat gunu geldi catdi .okulun bahcesine girdik okulun bahcesinde onu goremeyince gelmedigini dusundum. Uzulmusdum derslerin pek iyi degildi acikcasi neyse iceri girdik cu siniflari bir odaya toplamislardi odanin yarsi bizim sinifdi zeten :D sinifi isgal etmisdik . Bayagi bir sosyallesdim acikcasi herkesle tanisdim arkadas oldum. Ama ferit yoktu .Daha sorular dagitilmamisdi bende damlayla sohbet ediyordum .Birden onume dondum ve gordugum sey karisinda cok mutku oldum .onumde Ferit duruyordu son anda gelmisdi . Her zamanki gibi mal mal etrafa bakiyodu gecti oturdu en kenar tarafa oturmusdu pezevenk :D. Ben ingilizceden yaziyordum ,Ferid bialojiden .Sorulari dagitan hoca yerimi degisdi ve Feridin yan sirasina oturtdu .Yaninda kendi siniflarindan bir kiz oturdugu icin onunla otuma lufuna erisemdim tabi XD .

TomurcukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin