Yeni yil

6 0 0
                                    

Cumartesi gunu okula gidiyordum. Evet bizim okulda cumartesileride ders oluyor . Cumartesi okula gitmeyi seviyordum aslinda. Kolay ve onemsiz dersler oluyordu ve okulda ogrenci az oluyordu

2ci ders tarihti herkes sikintidan patliyordu.benim oturdugum yerde arkadaslarim vardi ama her kes sira arkadasiyla konusuyordu. Arasla Damla birlikde oturuyorlardi.

Hemen not yazdim: pisst ne kaynatiyosunuz lan yazib defterin arasina koydum . Aras hemen kadigi alip yazmaya basladi ve bana verdi hemen okudum .
Ferit pesini birakmani istiyo Gece. Sevdigi kiz ona evet demis.

Arkadan Umut seslendi versene bende okiyim . Kagidi ona uzatdim. Sonra elinden alip cevap yazdim.
Ben onu istiyorum ama

Bizim trollerden hemen cevap geldi.
Lan nesini seviyorsun o cocugun ikinizde koyun gibisiniz zaten:D yaziyordu.

Ders zili caldi .Arasin asik oldugu bir kiz vardi . Arasa evet demisdi . Ama ben o kizin sevgisine inanmiyordum . Aras arkadasimdi ve uzulmesini istemiyordum. O kiz Denizi seviyordu . E denizde bana asikti. Yine kisir döngü. Tenefusde tuvalete indim. O kizda ordaydi . Ha bu arada kizin ismi Zohre. Toprak Zohreye sordu . Arasa evet dedinmi. Kiz gecistirerek evet dedi sevmedigi belliydi . Uzecekti Arasi.

Hemen arasin yanina gidip. Bak o kiz seni gercekten sevmiyo 3-4 gune ayrilir senden dedim. Tabi bunun gozu olmus kör . Inanmadi . Goruruz dedi. Sonda yeniden benim dedigim olacakti . Emindim

Tum okul yeni yila hazirlaniyordu. Her kes kendi sinifinda yeni yil senligi yapicakti. Guzel gozukmeliydim. Tum gunum sokaklarda gecti ve sonda mini etek ve ona bir ust aldim.

Sinifta toplastik. Demir beni gorunce bi qarip oldu. Demir kiskanc biriydi. Biliyordum ve etek kisaydi etege kotu kotu bakiyordu . Iceri girerken Feriti gordum . O beni gormedi . Cok tatli gozukuyordu . Şenliğim sonlariydi . Ayca kolidora cikti bende Feriti gormek icin pesinden gittim. 10 kez gectim sinifkarinin kapsindan ama gormedi beni.

Feritlerin sinifinda Receb diye bi cocuk vardi ben gecerken o bakiyordu bana . Kolidorda Aycayla gidiyorduk. Ferit sinifdan cikti . ve kolidorun sagina dogru ilerledi ben onu gordum ve ora gitmekten vaz gectim. Ayca: kiz bekle feritle selfie cekinicem dedi . Bende cabuk gel cocuklar dans ediyo dedim . Son dedigimi Ferit duymusdu . Ayca yanina gitdi. Duvarin dibinden kafami cikardim ve bakmaya basladim. Ferit beni gordu ve yan yan bakmaya basladi . Kafami geri cektim.

Beni sevmedigini biliyordum ama azda ols ilgi gosteriyordu. Okulun bahcesinde bana bakiyordu goruyordum .

Ada mesaj atdi. :Gece Demir ne dedi biliyormusun
Ne
Ferit Demire soylemis
Ne soylemis.
Sinifta her kes Ferite Gece diyormus.

Hahah . Sinif arkadaslari bile beni sevdigini saniyorlardi. Belkide seviyordu. Bilmiyordum...

TomurcukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin