Osa 5

132 8 3
                                    

Aamulla herään herätyskelloni ääneen. Kello on 7. Nousen sängystä ja venyttelen kunnolla jäseniäni. Haukottelen ja hyppään alas yläsängystä. "Huomenta!" Huudahdan pojille virkeänä. Liam ja Zayn on jo noussut, mutta muut pojat mutisevat jotain epämääräistä nukkumis rauhasta. Hyräilen ja pompin iloisena keittiöön ja tervehdin vielä Liamia ja Zayniä. Otan omenan jääkaapista ja pesen sen veden alla.

Syötyäni omenan juoksen yläkertaan hakemaan treeni- ja kisakassini sekä otan sieltä juomapulloni ja täytän sen vedellä. Käyn tekemässä loput aamurutiinini ja huomaan kellon olevan jo 9. Kisapaikalle on 1h ajomatka ja kisa alkaisi jo 12, joten meidän pitäisi jo lähteä. "Missä John on? Mun pitäis lähtee" huudan pojille. "Sen piti lähtee kotiin, kun sen perhe tarttee sitä, joten me ollaan menos kaikki sun kans sinne!" Liam huutaa takaisin. Tuhahdan ja huomaan bussin lähteneen jo liikkeelle.

Kohta olisi minun vuoroni esiintyä. Minulle annetaan lupa mennä lavalle ja lähden sipsuttaen lavalle alkuasentoon. Musiikin alkaessa aloitan esiintymiseni ja pian se onkin jo ohi ja sipsutan takaisin aploodien saattamana pois lavalta.

Tulin kolmannelle sijalle! Olen vihainen pojille ja isälle. Heidän takia en ole pystynyt harjoitella riittävästi ja saisin valmentajaltani huudot. En ole pitkään aikaa saanu mitään muuta sijaa kuin ykkös sijan, mutta nyt olenkin kolmos sijalla. Olen pettynyt ja surullinen.

Bussiin tultuani pojat onnittelevat minua kolmos sijasta. "Oikeasti, aatteletteks te et kolmos sija on hyvä, kun osallisstujia on n.200?" Kysyn heiltä vähän huvittuneena. Minulle nuo kisat ovat pienet. "Siis, yleensä kisois, jossa käyn on väintään 500 osallistujaa, sekä mun pitää saada aina, siis AINA ykkös sija, joten toi kolmos sija on surkee" sanon heille irvistäen. "Jaa" Niall sanoo. "JAA!? TEIDÄN JA ISÄN TAKII EN PYSTY HARJOTELLA NIIN PALJOO JA NYT SAAN KOLMAS SIJAN KISOISTA JA SÄ SANOT JAA!?" raivoan Nialille. Ryntään portaat yläkertaan tömistellen ja yritän rauhoittua.

Muutaman minuutin päästä olen rauhoittunut ja soitan valmentajalleni kertoakseni surkeista kisoistani. Arvaukseni meni oikeaan ja valmentajani antaa minulle huudot. Hän myös käskee minun harjoitella enemmän.

Kipitän alakertaan. "Millon teijän keikka alkaa?" Kysyn heiltä. "2 tunnin päästä eli 18" Liam vastaa. "No, tuun sit kattoo sitä" sanon ja menen pieneen olohuoneeseen poikien seuraksi. Sohvalla ei ole tilaa enää joten hyppään makoilemaan Nialin, Harryn ja Zaynin syliin sohvalle. "Mitä te teette" kysyn heiltä. "Katotaa leffa" Louis sanoo samalla, kun laittaa leffan pyörimään.

Heti leffan alussa huomaan sen olevan kauhu leffa. Hyppään melkein kattoon, kun leffassa on pelottava kohta. Harry tirskahtaa minulle ja minä käperryn Liamin kainaloon, koska Liam tuntui olevan porukan viisain Zaynin kanssa, mutta Zayn tuntui salaperäiseltä, enkä luottanut häneen vielä lähes yhtään, toisin kuin Liamiin. Pian silmäni lupsuvat kiinni ja nukahdan.

Herään Liamin herättelyyn. "20min aikaa valmistautuu ja me aateltii mennä keikan jälkee johonki baariin, kun meil ei oo huomenna keikkaa tai haastatteluu" Liam sanoo. "Njaah, kai mä voin tulla" sanon hetken mietittyäni. (Katso kuva, niin näät ne vaatteet, mitkä aattelin et sil ois)

Keikka paikalla löydän tyhjän huoneen, jossa treenan tämän päivän treeni ohjelmani. Saan sen juuri loppuu, kun huomaan keikan loppuneen jo 15 minuuttia sitten. Menen backstagelle, missä pojat ovatkin jo. "Hei" sanon heille hymyillen.

Lähdemme kohti limusiiniä, jolla menisimme jonnekin baariin. Baarilla nousemme autosta ja menemme sisälle. Pojat tilaavat heti juomista heille ja minulle. En saisi vielä juoda, olenhan vasta 17, mutta en jaksa välittää säännöistä. Elämä tuntuu muutenkin menevän päin mäntyä.

Aluksi erosin poikaystävästäni, joka petti parhaan ystäväni kanssa, jonka jälkeen äiti kuoli, jonka jälkeen isä tuli, jonka takia jouduin kiertueelle 5 tuntemattoman pojan kanssa, jonka takia en pysty treenaamaan riittävästi, jonka takia sijoitun kisoissa huonosti.

Jonkun ajan päästä olen jo pienoisessa humalassa, mutta pystyn vielä tiedostamaan, että luultavasti minulla on huomenna krapula. En jaksa välittää siitä nyt.

Pian olen juonut itseni känniin. En vain jaksa juuri nyt ajatella elämääni viime aikoina. Sekoilin poikien kanssa baarissa, kunnes 3 henkivartijaamme päättävät viedä meidät bussille, ennen kuin paparazzit piirittäisivät meidät. Autossa nukahdan nopeasti sikeään uneen.

A/N

Päätin nyt tehdä 5 osan, koska tuli inspistä. Kiitos tosi paljon voteista ja kommenteista, koska ne saa mulle intoo jatkaa, kun tiiän joittenkin oikeesti tykkäävän näistä.

En varmaan ihan täysin lopeta, mut osii tulee todella harvoin. Joululomalla saatan tehdä 6 osan, jos on aikaa ja inspistä. Teen osia, kun aikaa ja inspistä.

Olen puhunut.

DanceWhere stories live. Discover now