Aamulla herään auringon säteisiin ja päänsärkyyn. Päätän olla juomatta enää näin paljoa, että tulee krapula, vaikka vain urani takia.
Nousen sängystä, jonne joku ilmeisesti on minut kantanut, sillä en muista tulleeni sänkyyn itse. Viimeinen hämärä muistikuvani on, kun olimme pelleilemässä poikien kanssa baarissa.
Ryntään vessan pöntölle oksentamaan, kun tunnen oksennuksen tulevan suuhuni. Otan toisella kädellä kiinni hiuksistani, että ne ei sotkeutuisi oksennukseen. Kun olen oksentanut, pyyhin suuni ja pesen hampaani, jotta oksennuksen maku lähtisi pois suustani.
Katson itseäni peilistä ja sieltä minua tuijottaa takaisin väsyneen näköinen, nuori nainen. Irvistän peilille ja lähden ulos vessasta. Menen keittiöön, josta löydän särkylääkettä ja vettä. Nielaisen lääkkeen veden kera ja menen uudestaan nukkumaan.
Seuraavan kerran herään 15.13 päivällä. Krapulainen olo on onnekseni jo mennyt ohi ja oloni on mahtava. Nousen sängystä ja vaihdan vaatteeni parempiin. Mieleni tekisi lenkille, mutta koska olemme bussissa ja bussi on liikkeellä, en voi lähteä hölkkä lenkille nyt. Mieleni tekisi syyttää poikia, koska en pääse treenaamaan yhtään, mutta sitten ajattelen heidän tekevän vain työtään.
Huokaisen raskaasti ja menen poikien luokse pieneen "olohuoneeseen". Siinä on vain sohva, pöytä ja tv.
"Hei, mitäs teette" kysyn pojilta virkeänä. "Oo hiljaa" Harry mumisee käsiensä välistä. "Voi Harry, tuliko juotua vähän liikaa" enemmänkin totean, kuin kysyn Harryltä virnuillen. Harry vain mumisee jotain vastaan.
Katson mitä muut tekevät. Niall kärsii myös krapulasta, Louis on kännykällä
Zayn läppärillä ja Liam katsoo jotain tylsää ohjelmaa tv:stä. Katson heitä hetken, kunnes kyllästyn ja nappaan 'ohimennen' Louisin kännykän ja katson kenen kanssa hän juttelee. Nimenä lukee 'sister'. He olivat jutelleet jostain ihan turhasta. Lisään Louisille puhelin numeroni huvikseen ja laitan nimeksi 'best' . Lisäsin kännykkääni poikien numerot ja selailin vielä hetken Louisin känykkää, kunnes menin takaisin poikien luo. Heitin kännykän Louisille takaisin ja menin loikoilemaan sohvalle.Loppu päivän olin läppärillä ja kuuntelin musiikkia. Kävimme syömässä joissakin ravintoloissa, mutta muuten olimme bussissa koko ajan.
Paul huusi meidät kokoukseen 19 aikaan. "Menemme seuraaviksi kahdeksi yöksi nukkumaan hotelliin ja huone parit ovat... Niall ja Liam, Clarissa ja Harry sekä Zayn ja Louis, menemme nyt hotellin aulaan ja saatte sieltä huoneenne avaimet" Paul kertoi meille. En tuntenut oikein ketään pojista, joten minulle oli ihan sama kenen kanssa olisin samassa huoneessa kaksi yötä.
Olin jo nyt väsynyt ja haukotellen otin laukkuni ja raahasin sen hotellin aulaan, odottamaan muita. Pian muutkin saapui ja saimme avaimet huoneisiimme. Meidän kaikkien huoneet ovat erikerroksissa. 4 kerroksessa jäivät pois Zayn ja Liam. 5 kerroksessa jäimme minä ja Harry ja loput jatkoivat matkaansa ylemmäs. Haukottelin ja raahasin laukkuni hotellihuoneeseen.
Avasin hotellihuoneen oven ja astuin pieneen eteiseen. Oikealla on ovi kylpyhuoneeseen, jossa on poreamme. Kylpyhuonetta vastapäätä on ovi keittiöön. Käytävän päässä on enään yksi ovi makuuhuomeeseen. Huokaisen, kun nään siellä vaan yhden parisängyn. "Harry tääl on vaan yks parisänky, eikä oo mitään sohviikaa" huudan Harrylle.
Miksi nukumme näin pienessä hotelli huoneessa, kun pojilla olisi varaa luksukseenkin? Huokaisen ja vaihdan vaatteet revittyihin farkkuihin, valkoiseen toppiin ja harmaaseen neule takkiin. Laitan valkoiset nilkkasukat ja parantelen vielä meikkiä. Lopuksi harjaan vielä hiukseni ja olen valmis. "Haz, meidän piti mennä syömää nyt porukalla!" Huudan Harrylle ja odotan häntä eteiseen. Pian Harry tuleekin ja laittaa kengät jalkaan. Otan nopeasti vielä kännykkäni takataskuuni ja laitan tennarit jalkaani. Otan avainkortin ja astun ulos huoneesta. Kävelen hissille ja varaan hissin. Jään odottamaan hissiä, kun Harry tulee luokseni. Hissin ovet aukeavat ja lähdemme alaspäin.
Kaikki ovat jo alhaalla ja odottelevat meitä. "No lähdetäänks?" Kysyn pojilta, Paulilta ja viideltä henkivartijalta. Yksi heistä on isäni. "Joo, lähetään nyt" Niall sanoo innoissaan. Hänen silmänsä sädehtivät. Hymyillen hänelle hilpeästi ja lähdemme kävelemään kahta autoa päin. Yksi henkivartijoista tulee ajamaan autoa, Zayn menee pelkääjän paikalle, Niall Zaynin taakse, Liam Niallin viereen, Louis Liamin viereen ja Harry menee viimeiselle paikalle. Paul ja loput henkivartijat ovat täyttäneet jo toisen auton ja minä jään ulos hölmistyneenä. "Mihin mun olis tarkoitus mennä?" Kysyn ja kohotan toista kulmakarvaani. "Mm.. jonkun syliin" Zayn sanoo virnistäen. Menen puoliksi Hazzan ja puoliksi Louisin päälle istumaan.
Kun olemme perillä nousemme autosta ulos ja menemme ravintolaan syömään. Kello on nyt 20. Otan listan ja valitsen sieltä pastan. Tilattuamme ruuat alamme jutella odotellessamma ruokiamme.
Syötyämme menemme takaisin autoihin. Tällä kertaa menen Niallin syliin.
Hotellilla menen suoraan sänkyyn. Nousen takaisin ylös ja etsin matkalaukustani yöpukuani. "Paska" tuhahdan, tajuttuani unohtaneeni yöpukuni bussiin. "Noh?" Harry kysyy. "Unohin yöpuvun bussii" sanon irvistäen. "Lainaa multa, vaikka jotain paitaa" Haz ehdottaa. Otan häneltä jonkun paidan, joka tuoksuu häneltä. Vaihdan vaatteeni vessassa. Onneksi Harryn paita ylettyy minulle puoleen reiteen. Kävelen makuuhuoneeseen ja lysähdän sängylle. Otan peiton päälleni ja nopeasti olen jo unten mailla.
Aamulla herätessäni tunnen Harryn käden kietoutuneen ympärilleni ja hänen olevan ihan kiinni selässäni. Kuulen tirskahduksia ja avaan silmäni. Nään Zaynin, Niallin, Liamin, ja Louisin edessäni kännykät kädessä. Tökin Harryä, jotta hän heräisi. "Hazz, herää ja päästä irti" valitan. Harry herää ja päästää irti ja voin vaikka vannoa hänen punastuneen. Hän kääntää nopeasti päänsä pois. Nousen sängystä ja ajan pojat huoneestaamme pois. "Tulkaa kohta aamupalalle tonne alakertaan" Niall huutaa vielä, ennen kuin laitan oven kiinni. Nousen sängystä ja menen kylpyhuoneeseen suihkuun.
Laitettua itseni valmiiksi jään odottelemaan Harryä. Hän peilin edessä yrittää tehdä jotain hiuksilleen. Huokaien ja otan kännykän. Huomaan poikien laittaneen instagramiin kuvan nukkuessamme kiinni toisissamme. Katson kommentteja ja suurin osa on kysymyksiä siitä kuka olen ja olemmeko Harryn kanssa yhdessä. Huomaan myös yhden kommentin exältäni. 'Mul on ikävä, en pärjää ilman sua, tuu takas'. Luettuani kommentin päätän...
A/N
Hyvää joulua kaikille! Tää osa on mun joululahja teille :). Tarkotus oli alunperin tehdä tuplasti pidempi, mutta mulle tuli menoja ja joulukiireitä. Mul on lähes koko joululoman menoja, joten joululomalla tuskin enää uusii osii tulee.
Toivottavasti tykkäätte luvusta, joten votetkaa ja kommentoikaa ihmees!