OBAVIJEST!!!

286 33 5
                                    

Žao mi je što ovo nije nastavak, ali imam obavijest za vas.

Pauzirat ću priču na neko vrijeme, nisam sigurna, možda do završetka praznika?

Stvarno nemam ideja i nisam zadovoljna početkom priče, jer najblaže rečeno, nisam znala tko mi glavu nosi. :)

Želim malo raditi na pisanju, također i poraditi na priči u cjelini. Možda sam brzopleto objavila priču jer je to isprva bilo jako zanimljivo, ali trebala sam još malo pričekati dok ne usavršim pisanje.

Priču ne čita skoro nitko, pa tako da će i ovo mali broj pročitati.

Čitateljima se izvinjavam, ali mislim da je puno bolje da ne pišem dok ne razradim sve u glavi...

Još razmišljam da možda izbrišem priču jer nemam ideja za dovršetak. Nema smisla da pišem ako ne uživam u onome što pišem. Iskreno, postaje mi dosadno. Nije fer od mene da tako prekinem jer nemam ideju, ali htjela bi nakon nekog vremena početi novu priču koja će biti bolja.

Stvarno mi je žao, ali ja ne odustajem lako. Ako stvarno stvarno stvarno ne budem mogla nastaviti, izbrisat ću je. A vas pozivam da nakon toga počnete pratiti ovu drugu jer ću se potruditi da bude puno zanimljivija, puna opisa i boljeg stila pisanja.

Sve vas koji čitate, puno volim i hvala vam što ste čitali.

Brisanje/pauza?

Stvarno nisam sigurna.

Najstvarnije.

Još jednom se ispričavam. Osjećam se glupo, ali nadam se da razumijete. Znate kad nemate inspiraciju za nastavak? E pa ne možete nastaviti pisati. Jer neće biti zanimljvo... A priča neće imati ono nešto.

A po meni...

Svaka priča mora imati ono nešto.

Vaša Tayrea

The Chosen One [ON HOLD]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora