İKİNCİ BÖLÜM

43 6 2
                                    

Kendine saygisi olan on bir yaşindaki hiçbir çocuk annesiyle alisveris yaparken görülmek istemez degil mi? Bu bilinen bir gercektir. Neden ? Çünkü annenizle alisverise gittiginizde mutlaka anneniz ya yanaklarınıza okşarken ya saçlarinizi düzeltilkirken tanıdık birini karşinizda bulursunuz. Babam da annemle alisverise gitmeye bayılmaz ama hiç degilse annem ellerini onun yanaklarindan ve saclarindan uzak tutuyor. " Neden ben de gelmek zorundayim?" diye sızlandı babam, annem bizi cumartesi sabahı pazara götürmek isteyince. " Benim iç çamaşirina ihtiychm yok."
"Senin de yeni bir gömleğe ihtiyacin var," dedi annem.
" Hayir yok Haftanin hergünu icin on gömlegim var zaten."
Annem derinden yaralanmiş ifadesini takindi. "Ah birdenbire benim aldigim gömlekleri begenmemeyemi başladın ?"
Babam paniğe kapıldı.Hayir, hayır ,sen harika gömlekler alıyorsun.Ama sence bir adamın ömründe kaç tane daha
gömlege ihtiyaci var? " Ben de atletletlerim hakkında böyle böyle düşünuyorum." diye mırildandım.
Annemin büzdüğü dudaklari pazara girdiğimiz anda eski halini aldı.
Pazar oldukça kalabalikti. Sınıfın yarısı burda olabilirdi. Sakin olmak zorundaydim böylce annemin yanından hızlıca uzaklasabilirdim. Babam ile görünmekte sorun yoktu. Babam ile takılırken en iyi davranıslari sergilemek,bakımli görünmek ya da ayakkabı bağcıklarını bağlı tutmak zorunda kalmazdın ve babam aldığı şeyleri gögsüne tutup " bedeni sana uyuyormu " davranışi sergilemek için senden bir süre ayakta dikilmeni istemezdi.
İste buraydık,okuldan biri bize doğru gelirken çocuk değil ama onun kadar kötü babam ve ben annemin arkasında uslu uslu yürüyorduk.
" Merhaba" dedi Bayan ."Cem degilmi?
" Hayir" dedim
" Degilmi"? dedi şaşirmıştı çunkü gercekten başaralı ögrencilrin ismini ezberlermek için epey çaba gösterdi. " Hayır Bayan, adım Can "
Babam Bayan ' ın sesini duyunca annemin peşinden boş boş dolaşmıyı kesti.Bayan ' ın yumuşak ve müzikal bir tınısı olan hoş bir sesi, güzel bir gülumsemesi ve dolgun sarı saçları vardi.
"Baba! " diye tısladım koluna sertçe vurarak. Babamla beraber görülmenin sorun olmadiğini mi söylemiştim ?
Ama Bayan bu durumdan pek rahatsız olmuşa benzemiyordu. Güzel bir şekilde gülümseyip eldivini çıkardı ve kendini tanıttı. "Nazlı Gül,Yıldız Koleji nin yeni müdür yardımcısi."
Babam ifadesiz duruyordu." Müdür yardımcısımi" Aniden tuttuğu ele baktı.
"Yıldız Koleji mi ?"
"Oğlunuzun okulu," diye hatırlatti Bayan .
" Ah şu Yıldız Koleji" dedi babam çekingen bir şekilde kekeleyerek. Hala Bayan ın elini tutuyordu. "Yani siz yeni....hımmm! Erica dediniz değil mi ?
" Bayan.Annemle birlikte buraya yeni tanışdık." Bayan etrafa bakındı. " Bir dakika önce yanımdaydı. Ama görüşüme göre onu kaybettim."
" Benimkini alabilirsiniz" dedim.
" Merhaba " dedi annem aniden yanımizda belirivermisti.
Babam müdür yardımcısinın elini bıraktı ve onunla hiçbir ilgisi olmasiğinı kanıtlamak istercesine ellerini arkasına götürdü.
Bayan anneme merhaba dedi ama yüremeye devam etti ." Acele etmeliyim. Eğer annemi derhal bulmazsam başını derde sokabilir "
Babam gidisini izledi." Hoş biri degilmi ? dedi.
" Bir müdür yardimcısı için evet " dedi annem. "Şans bizden yana. Gömlek satan bir tezgah ve hemen onun yanında iç çamaşırı satan başka bir tezgah buldum.
Sızlandım.
" Bari bu sefer uzaklaşmayın " diye ekledi annem kalabalığın arasına karışırken.
Babam onun peşinden suçlukla ilerlerken ben de babamın peşine takıldım ama insanların onları tanıdığımı anlayacağı kadar yakında ve keşke doğmasaydım dedirtecek olan atlet arayışımız için bir kez daha daha yola koyulduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KATİL ATLET ( Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin