Ch.1 ( pagi² ke sekolah )

82 2 0
                                    

P\s : kalau kurungan ada (#) maknanya perbuatan kalau tidak ada maknanya kata hati

Mak ichinose: chi....sarapanlah dulu.....

Ichinose: saya tidak ada masa lah Mak!!!! Pergi dulu!!!!!!

Ichinose terus berlari keluar dari rumahnya...........Lalu, ichinose terus berhenti di hadapan rumahnya. Dia menunggu seseorang sehingga orang itu keluar dari rumahnya. ........

Ichigo: #( sesak nafas )....sorry lambat.........nampaknya....

Ichinose: yeay!!!!!! Aku menang!!! Nampaknya hari ni pon kau kena belanja aku.......

Ichigo: ye......tahulah.......huhuhu

Ichigo ialah kawan Baik ichinose Dan juga mereka hanyalah jiran. Setiap malam pasti mereka akan berbual di tingkap bilik mereka.

Mereka berdua pon berlalu pergi ke satu gerai yang berdekatan dengan sekolah mereka....

Ichigo: Mak cik dua roti telur ya.......

Ichinose: ichi.....sos!! #( tunjukkan roti telurnya )

Ichigo: ah, baiklah chi #( tuangkan sos kat roti telur ichinose)

Dari sudut jauh terdapat seseorang yang memerhati kelibat ichinose Dan ichigo.......

Ichinose: ichi .......... Jomlah pergi kelas. Nanti kalau lewat kita kena denda....

Ichigo: ah, ye betul jugak......jomlah...#( letak tangan dekat bahu ichinose)

Lalu meraka pun berlalu pergi memasuki kelas meraka..............




Terima kasih kerana Sufi membaca CH.1.........

The Time I'm Not In Love With YouWhere stories live. Discover now