BÖLÜM 4

29 0 0
                                    

Aklıma maral ve onun eren e karşı olan duygularım geldi ve kendimi geri çektim. Dudakları... Inanılmazdı. Dudağını yaladı ve "üzgünüm" dedi. Dudağıma dokundum ve "bunu bir daha sakın yapma" dedim. Bana baktı ve "üzgünüm. Çok konuştun ne yapacağımı bilemedim" dedi.
Ses tonumu daha da yükselttim ve "insan gibi sus diyebilirsin mesela. Sen her konuşanı öpüyor musun" diye sordum. Güldü ve "genelde" dedi. Gözlerimi devirdim ve "bunu bir daha sakın deneme" dedim. Ayağa kalktığımda o da kalktı. Elini cebine attı ve bir anahtar çıkardı.
Gözlerimi açtım ve "o nerenin anahtarı" diye sordum. Kapı deliğine anahtarı sokarken "kütüphanenin" dedi. Tabi ya okulun sahibinin birinde her yerin anahtarı vardır. Gittim ve onu ittirdim "sana inanmıyorum bilerek mi kilitledin bizi" dedim. Kolumdan tuttu ve "bilerek değil yeni. Zaten kendimi kilitleyecektim" dedi.
Ona vurmaya başladım omuz kısımlarına yumruk atıyordum. Benim elim acısa bile o hissetmiyordu. "iğrençsin" diyip kütüphaneneden çantamı akıl çıktım. Koşarak durağa çıktım ve az önce yaşanılanlar aklıma geldi. Bir kere daha dudaklarıma dokundum. Bu hoşuma mı gitmişti ? Hayır olamazdı. Okul başlamadan önce bile maral erene aşıktı ve ben bunu bile bile onun sevdiği çocuğa aşık mı oluyordum ?
Siyah renk bir porsche önümde korna çaldı ve cam indi. Eren in suratını gördüm. "eve bırakayım mı" diye sordu. Bu cocuk da siyah yarış motoru yok muydu ? Montuma iyice sarıldım ve "hayır" dedim. Maral ' a bunu yapamazsın Alya. Eren maral ' ın... Bir kere daha dikkat çekmek için korna çaldı ve "emin misin" diye sordu. Ona bakmadan "eminim" dedim.
Camı kapattı ve arabayı çalıştırdı. Biraz ötede yine durdurdu. Soğuk bir rüzgar esti ve üşüdüğümü fark ettim. Eren in de beni beklediğini anladığım için yine ona muhtaç kaldığım için ofladım ve arabaya doğru ilerledim. Kapıyı çaldım. Kilit açılma sesi geldikten sonra kapıyı açtım ve bindim. "ne oldu yeni" diye sordu.
Bir kere daha "benim adım Alya" dedim. Güldü ve kapıyı kilitledi. Gaza bastı. "şuradan döneceksin" dedim ama hiç bir şekilde benim tarif ettiğim yollardan gitmiyordu. "ne yapıyorsun sen inmek istiyorum" dedim ama müziği son ses açıp beni dinlemedi. Radyoyu kapattı ve "konuşacağız" dedi.
Daha ilk günden neydi bu samimiyet ? Teyzem beni arıyordu. "harika teyzem arıyor ne diyeceğim" dedim. Gözlerini yoldan ayırmadan "benimle olduğunu söyle" dedi. Koluna vurdum ve "hiç komik değil. Sesini çıkarma" dedim. Telefonu açtım. "efendim teyze" dedim. Teyzem de "Alya neredesin tatlım gökhan abin alsın mı seni" dedi.
Eren ' e baktım ve "hayır arkadaşlarımlayım gelicem birazdan" dedim. Telefonu kapadım. Eren in güldüğünü görmüştüm. "daha ilk günden ne konuşacağız" diye sordum. Arabayı deniz kenarının önünde durdurdu ve kapıyı açarak inmemi bekledi. "beni boğup denize mi atacaksın" dedim.
Güldü ve "in arabadan ve kaportaya otur" dedi. Dediğini yaptım. Kaporta üzerinde oturdum ve denize bakmaya başladım. Üşüdüğüm için montuma sarıldım. "seni dinliyorum" dedim. Bana baktı. "kütüphanede yaşanan şeyler aramızda kalacak ve seni öptüğüm için özür dilerim" dedi.
Kaşlarımı çatarak ona baktım ve "kısa kessek" dedim. Denizin önüne geçti ve ona bakmamı sağladı. "benim egemen diye bir arkadaşım var. Onunla çıkmanı istiyorum" dedi. Gözlerimi şişirdim ve "yok öyle dava" dedim. Ellerini cebine soktu ve "bak çocuk sana çok aşık. Seninle çıkmak istiyor. Onunla çık" dedi.
Denizin önüne kadar onu ittirdim. "bana bak ben senin bildiğin diğer kızlardan değilim anladın mı ? Sen de o egemen de umrumda değilsiniz. Sevgili istemiyorum duydun mu boşa ümitlenmesin o çocuk da" dedim. Beni ittirdi ve arabaya sileceklere takılan sinek gibi arabaya yapıştım.
Dudağıma çok yakın durdu. Onu ittirdim ve "sana bir daha bana dokunmamanı söyledim benden uzak dur. Egemen ile de çıkmayacağım" dedim ve koşarak eren in yanından ayrıldım. Önce beni öpmüş sonra da yüzsüzlük olarak arkadaşı ile çıkmamı istiyordu. Arkamı döndüğümde arabanın kaportasına oturmuş denizi izliyordu.
Canı her sıkıldığında buraya geldiğini anlamıştım. Önüme gelen saçlarımı rüzgara inat çektim ve yürümeye başladım. Evden çok uzaktaydık. Bir kere daha arkamı döndüm. "eren" diye bağırdım. Bana baktı. "beni buraya getirdiğin gibi eve götuüreceksin" dedim. Oturduğu yerden kalktı ve bana yine bana muhtaç kaldın bakışı attıktan sonra "bırakmam için gelmen lazım" dedi.
Sinirli sinirli yanına gittim ve "eğer kaçırırsan kötü olucak" dedim.. Arabaya binmem için işaret yaptı ve kapıyı açarak bindim. Eve kadar tek kelime etmezken eve yaklaşmışken sessizliği bozdu. "egemenle çıkmanı istiyorum" dedi. Ters olduğunu ümit ettiğim bakışlarım ile "öyle bir şey olmayacak" dedim.
Direksiyonu kırdı ve "bak yeni. Senin gibilerle takılmam normalde ama egemen için sana iyi davranıyorum zorlama beni" dedi. Kapıyı açtım ve "daha ilk gün bu eren. Bana yakın olma istemiyorum. Teşekkürler" dedim ve arabadan indim. Eren de peşimden indi ve "Alya bi dinle" dedi.
Bana ilk defa adımla seslenmişti. "egemen hakkında ise dinlemiyorum" dedim. Kolumu tuttu ve beni duvara dayadı. "gel bi çocukla konuş" dedi. Ittirdim. "istemiyorum dedim eren bırak kolumu" dedim. Yaşlı bir teyze geldi ve elindeki çanta ile eren e vurmaya başladı. Eren "teyze ne yapıyorsun" derken gülme krizine girmiştim. Tanımadığım o teyze eren e "utanmıyor musun sen kızı zorlamaya belli ki istemiyor işte seni bırak kızın yakasını" dedi.
Eren en sonunda dayanamadı ve kadının çantasını tuttu. "teyze yanlış anladın o beni istese bile ben onu istemiyorum zaten biz birlikte değiliz" dedi. Teyze gözlüklerini düzeltti ve "a pardon evlatlarım ben sizi beraber sandım. Çok yakıştırdım sizi" dedi. Eren ile. Birbirimize baktık ve "aman Allah korusun teyzeciğim" dedim.
Teyze yanımızdan yavaş yavaş geçip giderken eren e "gördün mü herkes yanlış anlıyor" dedim. Kolunu tutarken "çantasının içine ne koyduysa kolumu acıttı" dedi. Güldüm ve "ben kaçtım. Iyi akşamlar" dedim ve yürümeye başladım. Eren ise arkamdan "düşün bence" diye bağırdı.
Aklıma az önceki sahne gelince kendi kendime gülümsedim. Iç sesim tatlı bir şapşal derken dış sesim onu susturdu. Teyze bizi nasıl yakıştırmıştı ama ? Gerçekten yakışıyor muyduk ? Ama en önemli soru : bunlar benim için neden önemliydi ? Ve bu sorunun önemli cevabı şuydu ; ben Eren ' e aşık olmuştum...

AŞK KIRINTISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin