Dacă vrea cineva dedicație, sa îmi lase un mesaj pe privat cu 'Dedicatie' și capitolul la care vrea dedicație, poate fii la oricare dintre cărțile mele.
Urmatoarea zi am fost trezita de un miros îmbietor de clătite. Mi-am făcut rutina zilnica apoi m-am îmbrăcat cu o pereche de blugi negri, o cămașă albastra lăsată descheiata la primii 3 nasturi și o pereche de converse gri. Mi-am lăsat parul pe spate și mi-am dat cu puțin rimel la ochi. Mi-am luat geanta și telefonul și am coborât jos unde bunica făcea clătite.
-Bună dimineața! Spun și ma așez la masa infulecand clătite.
-bună dimineața scumpo. Spune bunica zambindu-mi.
După ce mănânc plec la școală.
Prima ora am sport. Super.
Ma schimb în echipament și merg în sala de sport. Sunt surprinsa ca Harry nu a venit încă la școală.
Începem ora care a fost super plictisitoare.
*******
În sfârșit am ajuns acasă. Am intrat înauntru și l-am văzut pe Justin uitându-se la televizor.
L-am salutat și apoi am mers sus și m-am schimbat de haine în ceva comod.
-Scumpo, ți-a venit iubitul!! Tipa bunica de jos iar eu cobor repede, pentru ca din cate știu eu, nu am nici un iubit.
Cobor jos și ce sa vezi! Bunica stătea de vorba cu... Tobele va rog.... Harry.
-oh draga, de ce nu mi-ai spus ca ai un iubit? Întreabă bunica iar eu ma uit la ea ca la felu' 14.
-el nu e iubitul meu și nici nu va fi!! Ce cauți aici? Îl întreb pe Harry care doar stătea și rânjea.
-Am venit sa facem proiectul. Răspunde simplu.
-Bine. Oftez eu. Bunico, noi mergem sa lucram la proiect în sufragerie. Continui în timp ce mergeam spre sufragerie cu Harry pe urmele mele.
-Bine draga. Nu vreți sa va aduc o gustare? Tipa bunica din bucătărie.
-dacă nu te deranjează. Tip și eu înapoi, apoi ma așez pe canapea și scot de sub măsuță cele necesare.
-Îmi place de bunica ta. Spune Harry rânjind.
Îmi dau ochii peste cap și atunci intra Justin în sufragerie.
-Bună? Spune, sau mai mult întreabă, el când intra.
-Bună Justin! Spun și ii zâmbesc.
-Harry, el e Justin de varul meu, Justin, el e Harry, colegul meu cu care fac un proiect. Le fac eu cunoștință celor doi care dau mana.
-ok, eu plec, va la să lucrați. Spune el accentuând cuvântul lucrați.
Bunica vine în sufragerie cu un platou de prăjituri și niște suc. I-am mulțumit apoi ne-am apucat de treaba. Tot timpul am încercat sa ii ignor glumele proaste și avansurile.
-ești pregătit sa o facem? Întreb eu neîncrezătoare.
-Da. Cu prezervativ sau fără? întreabă ridicând într-o mana un pliculeț argintiu unde cred ca era un prezervativ.
Eu roșesc de furie dar și de rușine, dându-i un pumn în umăr.
-Ma refeream dacă ești pregătit sa ne uitam la ce a ieșit din proiect. Spun iar el rânjește.
-Măcar sunt pregătit. Și îmi face cu ochiul.
*
Dupa ce ne-am uitat peste proiect și am văzut ca a ieșit bine, l-am poftit pe Harry sa plece acasă. Nu vreau sa par nesimțită, dar nu suport sa îl am lângă mine când știu ca se săruta cu marioneta aia blonda.
- Oh, deja pleci dragule? Întreabă bunica când vede ca sunt gata sa închid ușa în urma lui Harry.
-Da bunico, pleacă. Spun printre dinți uitându-mă urat la Harry.
-pai sper sa ne mai vedem dragule. Ii zâmbește bunica.
-Sa speram. Spune Harry făcându-mi cu ochiul.
O saluta pe bunica, apoi pleacă.
-Îmi place băiatul asta. Sigur nu e iubitul tău? Întreabă bunica.
-Nu începe iar bunico! ma plâng eu plecând în camera mea.
*
*
*
*peste 3 zile*
Azi e sâmbătă. În aceste 3 zile Harry nu a mai venit la școală, și într-un fel chiar voiam sa îl vad, sa ma pierd în ochii lui verzi, sa ii vad buclele rebele cum zboară în vânt, sa... Gata, m-am prostit rău.
Îmi fac o baie lunga, apoi ma îmbrac într-un trening negru de la Adidas și niște converse albe. Mi-am prins parul într-o coada de cal și am plecat la alergat împreună cu Alexia.
-Ai auzit noile știri din liceu? întreabă Alexia când ne odihneam pe o banca din parc.
-Nu, ce e? Întreb confuza la cât de serioasa era.
-Tot liceul vorbește cum ca Harry și gașca lui ar fi la pârnaie după ce au furat de la un bogătaș și de aceea nu ar fi venit la școală. Dar nu știu cat e de adevarat. Îmi spune apoi ia o gura de apa.
Eu nu spun nimic, dar un fior îmi trece pe sina spinării.
Oare Harry ar fii în stare sa fure? Adica da, e băiatul rău al scolii, dar nu cred ca e atât de rău..
*********************************.
Buna. Sper sa va placa.
Poate aruncați un ochi pe la povestea Niall's little sister, scrisa de Luanaa1234522. Mie personal mi-a plăcut. Sper sa va placa și vouă. :)
21 decembrie 2015
Diana
CITEȘTI
The Highschool-terminata
Hayran KurguNatalia Grining-Noua eleva a liceului Holsten. Harry Styles-playboy-ul liceului Holsten. Ce se intampla cand ei doi se intalnesc? Aflati citind :)